Een vraag over plane

Hallo
Ik ben aan het denken voor een 2.32m vliegtuig te kopen , maar ik ben een beginner in zo vliegtuigen :) dus wat voor toestel raden jullie mij aan :rolleyes: hij moet heel strak vliegen en ook traag .
greetz kevin
ps:sites welkom

Ik ben aan het denken voor een 2.32m vliegtuig te kopen , maar ik ben een beginner in zo vliegtuigen :) dus wat voor toestel raden jullie mij aan :rolleyes:

2.32 meter is wel heel specifiek, kennelijk heb je er al 1 in gedachten?:)

"Beginner", beginner met grote toestellen of uberhaupt beginner met modelvliegtuigen?

Hallo
Ik heb al een paar vliegtuigen gehad een carrat of zo iets en een p51d.
Ja nu vlieg ik met helis, maar ik wil terug een vliegtuig bij kopen.
greetz kevin

Ik ben aan het denken voor een 2.32m vliegtuig te kopen

Tips geven hierbij kan ik niet. Maar mijn nieuwsgierigheid wordt wel gewekt door de maat die je aangeeft. Past 2.33m niet meer in je auto? Of is 2.31m veel te klein?

Klinkt een beetje hetzelfde als: ik zoek een nieuwe auto, maakt me niet zoveel uit welke, als hij maar 1234kg weegt. ;-)

Tips geven hierbij kan ik niet. Maar mijn nieuwsgierigheid wordt wel gewekt door de maat die je aangeeft. Past 2.33m niet meer in je auto? Of is 2.31m veel te klein?

Klinkt een beetje hetzelfde als: ik zoek een nieuwe auto, maakt me niet zoveel uit welke, als hij maar 1234kg weegt. ;-)
Haha we zijn weer grappig :snipersmile:als het maar geen 3 m kist is .
ps: ik vraag om tips..... niet om stom antwoorden :(.

Kom op zeg....

Je wilt dus tips over de aanschaf van een strak vliegend vliegtuig wat ook traag kan vliegen met een wingspan van ongeveer 2m.

Wat voor type zoek je aerobatics? Aan wat voor aandrijving denk je? Brandstof, elektro?

Er staan diverse afbouwverslagen op t forum van Yaks en Extra's. Mooie kisten allemaal. Bij ons op de club vliegt iemand met een Goldwing Extra260 (wingspan 2m20) met een DL55 benzinemotor. Erg mooie kist. Check ook het bouwverslag van de EG Aircraft MX-2!

Back