een vraagje

• Topicstarter Topicstarter harp
  • Startdatum Startdatum
Harm,

Als jouw boot dezelfde stekkers heeft als de kleinere versie, dan zijn het Deans voor de Lipo en JST/XH stekkers voor de balancer aansluiting.

In principe zijn de Deans foolproof, de balancer aansluiting is kwetsbaarder, die moet je niet aan de kabels uit de lader trekken, dan zou er wel eens een draad los kunnen worden getrokken...

Zó zet je foto's op het forum:
uploaden-van-fotos-naar-het-forum-voor-alle-leden

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
dus.... eventjes doormeten welke stekker er dan geen contact meer maakt met de multimeter en die stekker dan repareren of vervangen. bekijk ook gelijk de oorzaak ervan, dan kun je het misschien voorkomen in de toekomst.

het kan ook zijn dat er een stekker een beetje geoxideerd is, ik heb daar zelf contactspray voor maar je kunt ook gewoon met iets scherps het pinnetje een beetje blank maken.

Groetjes,

Jelmer

het ligt niet aan de stekkertjes heb het al doorgemeten alles gewoon goed

wat nu??????? kan iemand mij een goude tip geven:confused:

nee daar licht het ook niet aan want de ene accu doet het wel en de andere niet:( hoe kan dit komt het mischien door dat het en zelf lerende lader is:confused:

groetjes harm.c

fotos posten lukt me niet:rolleyes:

groetjes harm.c

Harm,

Upload foto's in je profiel pagina,door op foto album te klikken.(formaat max. 600x600)
als je dat gedaan hebt staat er onderaan de foto als je die aanklikt
een http link.
rechtermuisknop....kopieren......en dan ,als je een nieuw bericht geopend(uiteraard in je eigen topic) hebt klik je op afbeelding toevoegen en plakt daar de http link in
>>>>enter en VOILA .:-D

BTW. als je vragen hebt kun je volgens mij gewoon beter net zoals Jelmer zegt gewoon de dingen vragen waar je niet uitkomt.
Ben hier zelf ook nieuw en door veel vragen te stellen (jan) al heel veel wijzer geworden.

suc6 Arnold
full

ik ben naar een rc winkel bij mij in de buurt gegan en ben ik veel wijzer geworden want mijn acu was inderdaat gewoon doot en ben dus ook te weten te komen over de lipo accu dat ze best veel verzorging nodig hebben.

maar nu is mijn vraag kunnen jullie ook wat informatie geven over hoe je met een lipo accu om moet gaan

dus fotos posten heeft geen zin meer:)

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

m.v.g. harm.c

Surf maar een beetje op internet rond of op dit forum..
je vindt hier veel over laad technieken van de LiPo enz enz.

grtzz

Back