Een werkende kinder HELI??????

Hoi,

Ik heb voor mezelf een dragonfly 4ch FP gekocht en nu is mijn zoontje ook zot van dat vlieg gedoe.

Nu wil hem voor zijn eindde schooljaar toch iets in die richting kopen.
Mijn zoontje is wel niet echt handig.

Vandaar mijn vraag, kennen jullie een speelgoed heli (3 CH) die wel werk en niet te duur is?

Ik zou elke tip echt waarderen. Onze kleinen heeft het echt moeilijk.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Hoe oud is je zoontje?
Vanaf een jaar of 8 kunnen ze al verbazend handig zijn met die 4 kanaals helitjes hoor ;)

Anders is er eigenlijk geen leuk alternatief.

... frisbe misschien :P

Mijn zoontje is 10 jaar, maar heeft wel motorisch problemen.
Dus een gemakkelijk te besturen toestel dat vliegt zou wel leuk zijn.

Dan wordt het lastig. Er zijn eenmaal geen gemakkelijk bestuurbare heli's. De gemakkelijkste zijn de dual rotor dingen zoals de Hirobo lama of de "blade runner"
De Lama is vrij duur voor een "cadeautje" en de blade runner is vrij fragiel voor een kind.

Zet je zoontje eens achter de sim, misschien is het wel een hele goede training voor hem. Als het op de sim goed gaat misschien in het echt ook wel. Toch denk ik dat hij uiteindelijk meer plezier aan een mooie rc auto of boot zal beleven.

Ik zal onze Tim jouw berichtje laten lezen.

Dan zal hij misschien overtuigt graken dat FMS noodzakelijk is en dan pas het echte werk.

:) :) :)

Roozeken zei:
Ik zal onze Tim jouw berichtje laten lezen. Dan zal hij misschien overtuigt graken dat FMS noodzakelijk is en dan pas het echte werk. ...
Dat wordt een goede modelvlieger, str*nteigenwijs. Een familietrekje wellicht ;) ??

De Vectron Blackhawk is ook wel leuk, heeft ook nog een leerling 'stand' na worden de stuuracties wat vertraagd. Niet aan te bevelen voor de geoefende modelvlieger die overstuurt de boel dan continu.

Rick

Kijk eens op www.4rc.nl
Remco (eigenaar) heeft zelf ook zo`n knul thuis.
Dus ik denk dat dit speelgoed wel loopt, euuh vliegt.

Gr Erwin.

Back