Eerste bericht eerst

Hallo allemaal,

Is het mogelijk om de instellingen van het forum zo te zetten dat ik het eerste bericht in een draadje eerst te zien krijg, en dan pas de reakties?
De manier waar het nu bij mij op staat vind ik erg lastig lezen.

mvg. Freddie

Is het mogelijk om de instellingen van het forum zo te zetten dat ik het eerste bericht in een draadje eerst te zien krijg, en dan pas de reakties?
Dat is zoals ik het zie... maar ik heb geen idee hoe jij dat ook krijgt... :confused:

Ah gevonden! Je moet bij Directe links, (rechtsboven) gaan naar Opties wijzigen. Bij Weergaveopties Discussies, kan je dan kiezen voor Lineair-oudste eerst.

succes!

Staat bij gebruikersinstellingen onder opties wijzigen.;)

Word wel lastig bij lange draadjes als je de eerste eerst krijgt.

Mvg Johan

Edit: niet zo snel Bart.:D

Word wel lastig bij lange draadjes als je de eerste eerst krijgt.
Als ik een mail krijg dat er iets is gepost in een draadje waar ik op geabonneerd ben, en ik klik daarop, kom ik meteen bij de jongste post die ik nog niet heb gezien.
Als ik de topiclijst doorkijk en iets wil bekijken, klik ik doorgaans op "laatste pagina", dan op "page down".
Zogauw je in een topic meer dan 1 post leest, voelt het erg onlogisch als de volgorde omgekeerd is. Dat vind ik ook altijd heel irritant aan blogs.... daar schijnt het niet anders te kunnen...

Ik heb de E-Mails uitgezet , werden er te veel .;)

Ik krijg nu automatisch de nieuwe berichten te zien als ik op het forum ga of na een tijdje op nieuwe berichten klik .

Mvg Johan

Ik kan aan het kastje zien waar ik op heb gereageerd bij nieuwe berichten.
Heb zo altijd de nieuwste reacties.

Ik heb veel meer als 500 abo,s .:mrgreen: (de software laat maar 500 zien)

En als ik dan een paar dagen niet online ben loopt de E-Mail bus over .

Mvg Johan

Ja Berto , ook ik moet wel eens een weekendje naar een meeting.

En straks met de firma en wohnwagen word het alleen nog maar meer.

Mvg Johan

Back