Eerste body klaar, comments?

Eindelijk ben ik er aan geraakt, had eens wat vakantie, tijd voor wat werk in de bullet te steken.

Hope you guys like it :)

full

full

full

full

Sommigen weten wsl wel van men topspeed pogingen, in het kader daarvan heb ik men veren gemod zodat men bullet stukken lager tegen de grond hangt. Beste resultaat behaald is 104 km/h op 4s.

Ben op zoek naar een dealer voor Neumotors, zoek mij een 1515 4100kv te installeren.

groeten

Laatst bewerkt door een moderator:
Maakt niet alleen de looks mooier... The Herb rijd als een trein... geen stabiliteits probleem om de top van 104 km/h te halen op de parking van de lokale supermarkt. Gewoon een beetje opletten met de vinger, wat triggerhappy en hij ligt zo op zen dak.... zelfs wanneer je denkt al snel te gaan ;)

De body spuiten was op zich idd simpel... met uitzondering van het groene! een Sjabloon maken dat je zo degelijk kan plakken zodat er geen verf tussenloopt bij het spuiten vond ik niet zo simpel. Wou het met statische celofaan doen, maar door gebrek daaraan heb ik het sjabloon uitgesneden in stroken kleefband die aaneef gekleefd waren.

De olie in de verkorte shocks is proline 50wt.

Effe nog klein bedankje naar HPI toe... nog nooit heb ik monstertruck banden het zo goed zien houden op snelheden boven de 100km/h . Niet getaped, gewoon standaart Bullet MT wielen en banden. Zalige parkingbashers ....

Heb al wel kleinere Proline road hawg banden besteld voor het (nog) betere stuurwerk op onroad parcours.

wow, 100km/h op een parkeerplaats. Neem aan dat je dat met een GPS gemeten hebt? (moet altijd oppassen emt zulke uitspraken als je ze neit onderbouwen kunt namelijk. ;) )

maar, leuk kapje. heb zelf exact dezelfde op m'n Stampede zitten. een vraagje alleen, waarom heb je de spoiler die er bij zit niet gemonteerd? nu heb je die 2 rare pukkels bij de motor zitten.

Vind de spoiler eerlijk gezegd niet zo mooi, vind dit een cleaner uiterlijk hebben. En ik hoef niet op te passen met men uitspraken, die 104km/h is gemeten met de gps, (garmin gecko) maar dat was met de iets grotere MT banden, ben ik in de euforie vergeten foto van te trekken, maar heb hier wel een fimpje staan van dezelfde setup maar met men HPI geolanders, dat zijn iets kleinere wielen en daarmee heb ik de 101km/h gehaald.

check it

8IRgui4BNqo[/media] MT 101km/h - YouTube

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet zozeer dat ik je neit geloof. alleen sommige mensen zijn er nu eenmaal erg fel op hier. dacht, laat ik die even voor zijn, voordat er hier ook weer gal gespuwd word. :mrgreen:

zo ziet 100km/h er trouwens helemaal niet snel uit. als je 't zelf rijdt is het al een stuk spannender, haha. verbaast me trouwens dat die Geolanders niet geploft zijn. zijn toch vrij zachte bandjes. (neem aan dat je ze niet getaped hebt

ps: welke geko is dat? de 201?

Laatst bewerkt:
Back