Eerste bouwproject graupner piper cub

Zoo de kist is binnen met de post godzijdank is ondanks de tnt alles heel

wat een opluchting dit ga ik lekker op mijn gemak in de wintermaanden opbouwen en hier posten

hier alvast wat foto's van hoe de post met je pakketten omgaat en nee zo zag het er niet uit toen bart het op de post deed dat weet ik zeker!

handvatten stuk
Foto013.jpg

hoek stuk

Foto014.jpg

nee lekker zo

gelukkig had bart er ook nog bergen karton in geperst en was alles intact :cool:

Foto016.jpg

kon het niet laten even de motor gefotografeerd

Foto018.jpg

ik ga hem lekker heel rustig aan opbouwen van de winter

en dan...

er van de zomer...

niet! mee vliegen:( Iedereen op de club raadt het me af om ermee te gaan vliegen als leskist dus ben nu op zoek naar een trainer bijvoorbeeld een charter e.d.

Maar ik ga hem wel lekker opbouwen want dat is ook leuk! duss.. meer volgt

@ wartexx bij lage snelheden slipt ie en hij is te kwetsbaar zeggen ze

en hoe bedoel je hij vliegt als een dweil voor een beginner? Dat betekent toch dat het dan geen beginners kist is toch?

vooral zonde om zo'n mooie kist naar de knoppen te vliegen, en dat zit er wel in bij je eerste vliegtuig.

Verder zijn Pipers volgens mij bijna oneindigvergevingsgezind........maar je moet wel richting en rolroer combineren in de vlucht, bij een Charter niet

hier alvast wat foto's van hoe de post met je pakketten omgaat en nee zo zag het er niet uit toen bart het op de post deed dat weet ik zeker!

handvatten stuk
Foto013.jpg

hoek stuk

Foto014.jpg

nee lekker zo

ja bij de post kennen we het intussen wel wat er allemaal wel niet met je pakketje kan gebeuren :onweer:

Wel jammer idd dat ie dat doet, maar vind hem ook te mooi om direct in puin te vliegen. Gelukkig begin ik op de buddyset van de club en daarna gewoon lessen op een chartertje ofzo.

ja bij de post kennen we het intussen wel wat er allemaal wel niet met je pakketje kan gebeuren :onweer:

Daarom heb ik de spullen die Thijs van mij heeft gekocht ook in een houten kist/krat verpakt...geen overbodige luxe:nooo:

Thijs, neem rustig de tijd om de Piper te bouwen...rustig aan :thumbsup:
Veel succes met het opbouwen! ;)

ik denk dat je die motor eerst ook heel goed op een calmato kan zetten en daarmee eerst lessen en daarna ombouwen naar dit toestel ;)

en dan...

er van de zomer...

niet! mee vliegen:( Iedereen op de club raadt het me af om ermee te gaan vliegen als leskist

Onzin, maar goed, je gaat dan ook vliegen bij een stel oude knarren die niet open durven te staan voor nieuwe inspirerende vliegers..

:rolleyes:

Oke oke, ik hou mijn mond wel verder dicht over de club waar je gaat vliegen. Ik zou je alleen willen adviseren, heb je een auto, kom neem dan eens een kijkje bij een andere club. Er zijn er veel meer dan die ene.

gr

Back