Eerste crash

• Topicstarter Topicstarter drifter
  • Startdatum Startdatum
D

drifter

Guest
Hard aan het oefenen met mijn eerste coaxiale heli. Toch even overmoedig geweest en ja hoor gecrasht. Rotorblad in tweeen. Dat moet toch bekand voorkomen. Ik heb reservebladen maar als ik hier doorheen ben dan moet ik toch iets anders. Over mijn heli, de Victor88 Big Size 3D is op internet bijna niets te vinden. De bladen zijn 24 cm bij 4 cm op het breedste punt. Zijn er ook universele bladen te krijgen en zo ja waar. Wie weet iets.:)

Daar heb ik hem gekocht. Heb hem al gevraagd. En die eerste fout, ja daar was ik inmiddels ook al achter. En overmoedig? Ja, buiten met toch een beetje wind, ik had het kunnen weten.

mocht het niet te krijgen zijn en mocht je een nieuwe gaan koopen kun je het beste er eentje koopen waar veel onderdelen voor zijn

De specs van je heli:
gewicht 520 kg

Zou je toch wel redelijk mee buiten moeten kunnen vliegen.. hahah

520 kg ja inderdaad. Ik heb hem altijd op een aanhangwagen mee. Met een heeeeele grote lipo, vliegtijd 30 sec. Haha Ik heb de fout ook al opgemerkt.
Even serieus, in de handleiding staat een hele lijst met reserve parts met nummers dus ik dacht dat is handig. Kan alleen nergens een adres of merknaam vinden, ook niet in het Chinees. Kan het niet een cloon zijn van het een of het ander. :p

Reserve onderdelen

De site www.enjoyhobbies.biz heeft veel reserveonderdelen voor dit soort Heli's. Die apparaten worden onder allerlei namen verkocht, maar trek je daar niets van aan, gewoon kijken of de vitale onderdelen er hetzelfde uitzien :-). Verzending uit HK is vaak gratis, maar kost je wel drie weken, dus ik zou zeggen, be prepared en bestel direct wat je denkt te 'verbruiken'.

Suc6.

Back