hallo,
afgelopen weekend wezen kijken bij een lokale dlg wedstrijd, en eigenlijk wel nieuwsgierig geworden om daar zelf mee te vliegen. had het al wel een tijdje in mijn achterhoofd zitten maar de prijs bleef een beetje afschrikken,
nu staan er 2 dlg's hier op de lokale marktplaats voor niet teveel
keuze 1: predator 2 1.48m f3k
2x hitech hs25HB servo's
1x blue arrow,
keuze 2: akcent 2 1.5m f3k
4x tahmazo's d46
beide zijn geen schoonheden meer, zijn beide gebruikt als dlg f3k instapper en alle twee hebben ze een gerepareerde vleugel breuk gehad, en beide komen zitten rond 260 gram,
ik neig zelf iets meer naar de akcent 2 vanwege de bouwwijze wat mij aanstaat, en de flaperon mogelijkheid,
maar welke van de 2 is de betere eerste dlg vlieger?
ervaring tot nu toe/
alula,
fms fox
radian pro
l-39 edf
t-45 edf
fms 80 mm zero
het meeste vlieg ik met de radian pro en de zero
afgelopen weekend wezen kijken bij een lokale dlg wedstrijd, en eigenlijk wel nieuwsgierig geworden om daar zelf mee te vliegen. had het al wel een tijdje in mijn achterhoofd zitten maar de prijs bleef een beetje afschrikken,
nu staan er 2 dlg's hier op de lokale marktplaats voor niet teveel
keuze 1: predator 2 1.48m f3k
2x hitech hs25HB servo's
1x blue arrow,
keuze 2: akcent 2 1.5m f3k
4x tahmazo's d46
beide zijn geen schoonheden meer, zijn beide gebruikt als dlg f3k instapper en alle twee hebben ze een gerepareerde vleugel breuk gehad, en beide komen zitten rond 260 gram,
ik neig zelf iets meer naar de akcent 2 vanwege de bouwwijze wat mij aanstaat, en de flaperon mogelijkheid,
maar welke van de 2 is de betere eerste dlg vlieger?
ervaring tot nu toe/
alula,
fms fox
radian pro
l-39 edf
t-45 edf
fms 80 mm zero
het meeste vlieg ik met de radian pro en de zero