Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Door wat problemen ben ik even uit de running geweest ... Maar ja zie hier :http://maccollection.demon.nl/helifly-main/heli-movies/heli-movies.html filmpjes van mijn eerste vluchten .. nou ja echt cliegen is het nog niet maar al wel een stuk beter (vind ik) dan wat ik tot nu toe presteerde ....
KRijg hem nu redelijk omhoog en stabiel zodat ik aan de besturing kan gaan werken ...
Hopelijk volgen er binnen kort meer filmpjes van betere vluchten ...
mmhhh, het is handig om hem eerst goed onder controle te hebben op de grond. beetje rondjes glijden dus. Daarna moet je hem op 1 plek houden en dat met een lekkere dot gas de lucht in (zoals op dat laatste buitenfilmpje). Ik deed hem dan niet hoger dan 30/50 cm. Omhoog, bijtrimmen en weer naar beneden. Na wat trimhopjes kan je hem dan rustig wat hoger brengen en net wat satour zei: geef hele kleine correcties en laat de stick direkt weer terug schieten naar het midden. Denk er ook aan dat de heli net wat vertraagt reageert.
Ook is het handig om binnen in een ruime ruimte te oefenen (heb ik gemerkt). Buiten lijkt het vaak windstil, maar elk kleine vlaagje is een windstoot op dat helietje :lol: