eerste edf

hoi

ik zou mij een edf jet willen aanschaffen maar heb daar nog ni mee gevlogen.
ik heb wel al zeer veel op de simulator gevlogen met edf jets en dat gaat al heel goed.
had gedacht aan een f-18 van het rc omdat er ook stukken in balsa hout van zijn gemaakt en dat is makkelijk te maken.
maar wat denken jullie als experts;)

kijk eens naar de F20 tigershark
deze vliegt redelijk makkelijk volgens de meeste en hij is ook eenvoudig te maken.
ik heb hem zelf nu ook van een ander merk
en moet zeggen dat hij wel makkelijk te maken is
hij ziet er strak uit en is ook niet al te duur:D
er staat er nog 1 op het forum te koop bij bennetje voor niet te veel
deze is niet van het rc maar ik heb dezelfde en het ziet er supergoed uit;)

succes met je keuze.

gr Albert

als je een toestel en/of setup van HET-RC zoekt kan je eens kijken bij HAROFLY.be , de F18 (blue angels sheme) is in stock alsook de setups.

De romp is van balsa gemaakt, de vleugels zijn piepschuim bedekt met balsa. Schade kan je makkelijk herstellen, maar dat geldt ook voor een fiberglass romp denk ik. Alles hangt van de schade af, maar het is hopelijk niet de bedoeling schade te maken ;)

ik heb er juist mee gevlogen en hij is veel tezwaar vanvoor.
kan mij iemand vertellen waar ik presies mijn batterij moet leggen want ik denk dat het daar door komt

ik heb er juist mee gevlogen en hij is veel tezwaar vanvoor.
kan mij iemand vertellen waar ik presies mijn batterij moet leggen want ik denk dat het daar door komt
Eens in de handleiding kijken waar het zwaartepunt moet liggen. Anders batterij een klein beetje (per keer) naar achter leggen en proberen.

Back