Eerste "elektro meeting" @ MMVC de Pioniers Venray

Een uitnodiging aan alle elektrovliegers/fanaten om op 07 augustus a.s. vanaf 11 uur te komen vliegen / kijken op ons mooie modelvliegveld op de Sinnestraat nabij Oirlo (Venray).

Het is die dag een ELEKTRO meeting... Helicopters, Jets, vliegtuigen en anders vliegende "spullen" zijn welkom, zolang ze op stroom vliegen! :wink:

elektro%20meeting.jpg

Voor Route beschrijving zie ook http://www.pioniers-venray.nl/ of http://www.pioniers-venray.nl/clubinfo/locatie/locatie_main.htm

Met vriendelijke groeten en tot 07 augustus in Venray! :D

Het E meeting team van de Pioniers te Venray

Hallo Harry en Heino

Ik ben waarschijnlijk ook van de partij met Pyranha, X-twin, Hydroplane en Knuffel

Harry van Melick zei:
Mijn Pyranha vliegt alweer, een nieuwe is ook bijna klaar evenals een LIP-20.
Hey Harry,

Ik zorg er wel voor dat er op ons vliegveld geen banden liggen, LMAO. :lol:
BTW: Leuke nieuwe F15 heb je gebouwd, maakt niet uit met welk vliegtuig je komt alles op electro is welkom. :wink:

@Toine
Ik hoop dat die HydroPlane het goed doet, ik denk dat er bij ons in de club wel een aantal nieuwsgierig zijn naar deze nieuwe rage. :roll:

Tot 7 augustus!

Grtz,
Emile 8)

Hallo Tita

Nog een ex Klu-man die de Jets maar niet los kan laten?

Zie je in Venray

Groetjes uit een BLOEDHEET!!!!!! Spanje

Harry van Melick

Ex: Vlb Volkel, De Binckhorst Den Haag, Vlb Eindhoven en GGW de Peel Venray.

Hallo Emile

Hij (Pyranha)vliegt weer als vanouds.

Nu 32 gram zwaarder (geen autobandenrubber) en met een Schulze ontvanger.

De Jeti ligt ergens in Spanje op een vuilnisbelt, ik heb het risico maar niet meer genomen alhoewel het ook nog een normale BEC afslag kan zijn geweest, ik had de vliegtijd niet opgenomen.

P.s. Komen er nog 'handelaren' (Rob, Frits) naar Venray?

Toet euver ein paar weake

Harry

Hoi Harry,

Leuk dat er meer ex. mil. deze hobby hebben, kunnen we nababbelen.
ex. Leeuwarden, 12 GGW Hesepe, 3 GGW, SHAPE, RAMSTEIN, WOENSDRECHT.
Heb je mijn site nog niet bezocht?

Hans.

Zo heren,

Weer even kick naar boven... :D
Niet vergeten deze zondag is het zover :!: lekker een relaxte gezellige dag met elkaar vliegen en babbelen over van alles en nog wat 8)

Tot 7 Augustus :wink:

Het E meeting team van de Pioniers te Venray

Harry van Melick zei:
P.s. Komen er nog 'handelaren' (Rob, Frits) naar Venray?
Frits is op vakantie als ik het goed heb.
Maar misschien komen Rob en JePe wel opdraven. :roll:

Tot Zondag,
Emile 8)

Tja, als we dat nou ook eens konden regelen, maar het zal toch ook wel af en toe droog zijn. :cry:

We hebben wel een luifel van 4x10mtr voor ons clubgebouw, genoeg ruimte voor een indoor meeting? :roll:

Ik zal morgen eens goed naar de lokale weersvoorspellingen kijken.

Grtz,
Emile 8)

Emile,

Natuurlijk is een indoor meeting ook wel leuk, maar als morgen de weersvoorspelling slecht zijn en je het niet ziet zitten dan horen we het nog wel van je. :cry:
Hans.

He Hans,,,,,

Niet zo negatief denken.
Al eens eerder meegemaakt dat het mooiu weer is.
Emiel moet maar eens goed de satalietbeelden goed bestuderen.

Oke tot zondag in Venray!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han!

Ik zou ook niet teveel van de voorspellingen aantrekken,hoe vaak zitten ze er niet naast???

En als we tussen de buien door kunnen vliegen is het toch al prima ;-)

Dat ga ik morgen zeker doen Han,

Dat ik niet voor regen en wind terugschrik moeten jullie toch wel weten. Verder hebben we bomen en een luifel om effe snel je toestel onder te zetten bij een eventuele regenbui. Ons vliegveld ligt in één van de droogste gebieden, overal zie je donkere wolken behalve in Venray. :lol:

Verder is het gras is afgelopen week super kort gemaaid, dus jou Vleugelromp (als ie klaar is) moet gewoon loskomen.

En je weet het het begint officiëel om 11:00 uur en gaat wat mij betreft door tot zonsondergang ... ik heb maandag toch vrij ivm GROTE KERMIS in Venray.

Alaaaf,
Emile :P

Verder is het gras is afgelopen week super kort gemaaid, dus jou Vleugelromp (als ie klaar is) moet gewoon loskomen.

Helaas Emiel, heb nog geen regelaar.
Er is er 1 doorgefikt.

Maar er is nog meer.
Ben alleen de Lapidar aan het repareren.
Gisteren is er 1 ingevlogen, lichte schade.
Maar voor zondag is die klaar. En dakotatje ook.

Groeten Han.

Back