Dag luitjes,
Ik wil jullie nog bedanken voor het komen en het vliegen op ons schöne vliegveldje.
Jullie hebben er met zijn allen een gezellige en geslaagde dag van gemaakt.
Ik vond het persoonlijk wel erg daar er hier en daar wat mis ging want mijn idee ander het mee organiseren van zo een dag is > dat iedereen lekker heeft kunnen vliegen/babbelen en zeker met de spulletjes heel naar huis gaan :? maar zoals ze vaak zeggen s h i t happens :roll:
Ik denk wel dat iedereen tussen de

nweer: door in de :zon: hebben kunnen vliegen.
@Tita
Waar heb je toch allemaal gezeten :?: ik heb een beetje hetzelfde gedaan die dag als jij hhmmm en wat betreft de broodjes knak.... die waren het zeker niet

believe me

en ik geloof dat is zelfs in een eikenboom gezeten heb die dag 8) of niet emile :wink:
Hier de paar fotos die ik heb gemaakt die dag

ik stond een beetje veel binnen :wink: maar als iedereen het gezellige heeft gehad vind ik dat totaaaallll geen probleem
hier staat Han te glunderen nadat ie zijn eerste vlucht erop had zitten op ons kleine veldje :wink: of was het model gewoon te groot
Hier zitten de mensen nog te genieten van ons bestelde zonnetje
Hier een echt stil leven van een modelvlieger/bouwer die één is met zijn model 8)
en wat is dit :?: een super wasknijper als bungie release of voor het ophangen van de nat geworden kleertjes :?:
Ik zou zeggen tot volgend jaar maar dan hopelijk met ietsje betere omstandigheden
grtz
Heino