Eerste FPV vluchten :)

Jaja, heb ook eindelijk eens 'n cameratje op vliegtuigjes geplakt ;)
Dus nog geen echte FPV maar wel leuke filmpjes vond ik, dit leek me de beste plaats om het te posten.

Nog niet alles gaat even goed, maar ben best tevreden met het resultaat tot nu toe, dus enjoy! :)

Deze zijn gemaakt met een Multiplex Twinstar float plane conversion :)
FPV over de vinkeveense plassen 1:
[media=youtube]eMAk1VKVTuE[/media]

FPV over de vinkeveense plassen 2:
[media=youtube]Ug-CqPUzz3g[/media]

FPV over de polder in vinkeveen, landing was minder dan perfect :oops::
YouTube - Kanaal van dheruer
Deze was met Hype Cessna 182 skylane, erg fijn toestel!

Nog even ter aanvulling, filmpjes gemaakt met FlyCamOne - 3. Die zijn nog best taai haha :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Nondeju, jij hebt wel lef om je Twinstar zo vlak boven dat water constant te overtrekken bij je eerste landing!

Wel leuk om te zien:) stata ook nog op mijn lijstje, maar dan wel met de bril, al FPV vliegend.

Hoi Ramsus,

Lijkt wellicht zwaar overtrokken maar het was niet zo erg hoor :) Was ook zeker niet mn eerste landing met deze haha, wel 1e x met de camera erop. Wat wel ff minder was was dat ik eigenlijk te ver had gevlogen met de accu, probeerde ook nog even wat snelheid eruit te halen zodat ie niet al te ver weg terecht zou komen.

Vanaf waar wij stonden was het juist een hele mooie rustige landing. Het beeld zal iets vertekend zijn omdat de cam ietsjes omhoog stond gericht, plak hem er nu anders op.

De bril enzo is ook nog steeds mijn wens :P zit te wachten op de nieuwe 5.8ghz setjes van Flycam, wil de 720p cam met 5.8ghz transmissie set en gps erop nemen :D Maar heb laatst een aantal brilletjes geprobeerd, had echt binnen 'n minuut al hoofdpijn ervan dus wacht met de bril nog even tot de kwaliteit wat verbeterd...

En nu eerst weer wachten tot het weer beter word weer, minder wind :) Heb wel ook een brushless setje besteld voor de twinstar, vanaf t water starten vinden deze motortjes maar erg moeilijk ;)

aha okej:) dan heb ik niets gezegd. Voor welke 720P camera ga je?

Trouwens, die brilletjes die je laatst had geprobeerd. Zat daar niet iets bij rond de 7 tientjes:mrgreen:? Ik zoek namelijk nog ene brilletje voor een experiment.

Goed, we zien je video's tegemoet:)

Ik wil voor een compleet flycam setje gaan, op conrad staan die bijvoorbeeld al, alleen nog niet de transmissie en gps set.. Worden binnenkort verwacht :)

De brillen die ik getest had zaten allen rond de 300, vond het echt vies tegenvallen :(

Ik wil voor een compleet flycam setje gaan, op conrad staan die bijvoorbeeld al, alleen nog niet de transmissie en gps set.. Worden binnenkort verwacht :)

De brillen die ik getest had zaten allen rond de 300, vond het echt vies tegenvallen :(

Ik ken maar 1 bril die rond de 300 euro zit .de dikke haai bril met ontvanger.
Welke heb je nog meer geprobeerd??
Ik denk dat je beter nog een keer kan denken over de flycam set ,ik heb er nog geen goede dingen over gehoord.
Ook geen echt slechte maar ik denk dat je je geld beter in wat anders kan stoppen .

Groeten Wiebe.

Laatst bewerkt:
Was op schiphol, merken kan ik me ook zo 1-2-3 niet herinnerne, i-vuze ofzo en nog een andere. Hadden ze daar in die elektronica shops..

Back