Eerste keer een schip bouwen.

als ik jou was zou ik eerst maar is gaan bouwen de bediening komt pas op het laatst.
aan een schroef as, hout, tekening, lijm heb je nu genoeg.

grt

Maar ik weet niet als je mijn moeder kent maar je moet het wel met een beetje tactiek brengen.. Vandaar prijs indicatie.

2dh65ao.jpg

Had ik even op school gemaakt denk dat ik toch voor de kleinere ga kan dan altijd nog een grote bouwen.

Maar ik weet niet als je mijn moeder kent maar je moet het wel met een beetje tactiek brengen.. Vandaar prijs indicatie.

Had ik even op school gemaakt denk dat ik toch voor de kleinere ga kan dan altijd nog een grote bouwen.

Je kan het ook in delen brengen. Zo ging het ook met mijn eerste bootje. Bouwdoos was afgeprijsd. "Heb je dan alles om hem te kunnen bouwen?" "Ja, ik denk van wel." En dan later blijkt dat je nog een beslagset nodig hebt, zender, motor, etc... ;)

:P Zou kunnen maar dan krijgen we toch ruzie:

HOEZO JE HEBT EEN ZENDER NODIG JE ZEI DAT JE EEN BOOT GING BOUWEN! DIT WAS NIET DE AFSPRAAK

of het gaat zo:
mam ik wil graag een boot bouwen.
Oke maar wat wil je er dan mee op je burau neer zetten?
ummh er moet ok nog een motor in en een zender bij..

Maar als ze happy is kan ik het haar misschien wel vertellen....

Maar ik zit te kijken naar een zender/afstandsbediening danm das duur je bent zo 100 euro kwijt..

Zijn er geen goedkope 30 euro chineesjes ofzo? Ze moeten niet uit elkaar vallen maar 100 euro vind ik wel veel.

Zijn er geen goedkope 30 euro chineesjes ofzo

Hoelang ben je van plan deze hobby te gaan hebben?

Bij goedkope chineesjes heb je de kans dat ze lang meegaan, kan ook dat ze na het insteken van nieuwe batterijen het niet meer doen.
Als je voor kwaliteit gaat doen ze het na 30 jaar nog steeds.
Aan jou de keuze.

Dat snap ik maar als je 25 euro per maand krijgt+je wil een nieuwe computer (ooit)+naar de bios een keertje+dat je ook nog wel wat wil sparen=je komt ongeveer 50 euro tekort per maand :P

En ik weet niet hoelang ik dit ga doen ect ik kan altijd nog een goede kopen maar het is zonde als ik 1 van 200 euro koop die ik daarna weg kan gooien omdat ik er niks mee doe..

Snap je het? Voor jou is het msischien je lust en je leven maar ik kan er ook na een maand zat van zijn.

Ps. ik kan altijd nog op marktplaats ofzo kijken voor een goede tweedehands? Of als jullie nog iemand kennen die nog 1 heeft.

bouw nu eerst maar de boot triplex is niet zo duur en als je het zat bent kun je hem altijd nog opstoken heb je er nog warmte van:p

....... Het is jammer als je een boot voor 30 euro hebt gebouwt waar je blij mee bent waar je niet mee kan varen XD maar vandaag ga ik het haar wel vragen (ofzo)

Hoi

Ik heb buhler motor 12v krachtig en zuinig kost12.50
En zender set uit china voor en servo enzo voor minder dan 40/50 euro vn hobby king
Prima spul

Om je te bescheuren whahhhaha. Haasje.. Je hebt het over een subtiele aanpak.. Ga bouwen kerel ;) Eerst je boot.. Je mams zal zien hoeveel schik je er in hebt en hoe zoet je bent. Dus de rest komt heus wel :D

Back