Eerste keer Quadcopter maken! Info gevraagd!

Hallo,

Ik ben al een lange tijd bezig met het filmen van offpiste snowboarders, wakeboarders en meerdere van dit soort sporten. Nu heb ik verschillende mensen gehoord over de DJI phantom. Het is een erg mooie quadcopter maar vrij prijzig. Vandaar dat ik er zelf 1 wil gaan bouwen (nog nooit gedaan), ik heb elektronica gestudeerd dus ik ben geen beginner met het bouwen van dit soort dingen.

Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met de onderdelen wat ik bedacht/uitgekozen heb voor een quadcopter.

Graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden en of jullie nog tips hebben wat ik beter kan gaan gebruiken of moet veranderen.

Quadcopter project 2014!

Als Radio gebruik ik een Turnigy 9X 9Ch Transmitter w/ Module & 8ch Receiver (Mode 2) (v2 Firmware)

1x Frame: Q450 V3 Glass Fiber Quadcopter Frame 450mm - Integrated PCB Version

o106lc.jpg

1x Flight control: Hobbyking KK2.1.5 Multi-rotor LCD Flight Control Board With 6050MPU And Atmel 644PA

10ej3h5.jpg

4x ESC: Turnigy Multistar 30 Amp Multi-rotor Brushless ESC 2-4S

2mryz53.jpg

4x Motors: NTM Prop Drive 28-26 1000KV / 235W (short shaft version)

2lwuj3c.jpg

2x Accu: Turnigy nano-tech 3300mah 3S 25~50C Lipo Pack

2ufdkhw.jpg

Props: 45mm Replacement Prop Set HobbyKing Pocket Quad V1.1 Quadcopter (8pc)

1zo8cbm.jpg

De kosten van deze quadcopter is:

45mm Replacement Prop Set HobbyKing Pock $2.09

Hobbyking KK2.1.5 Multi-rotor LCD Flight Control $29.99

Turnigy Multistar 30 Amp Multi-rotor $51.96

Q450 V3 Glass Fiber Quadcopter Frame 450 $12.53

NTM Prop Drive 28-26 1000KV / 235W $63.96

Turnigy nano-tech 3300mah 3S 25~50C Lipo $53.44

TOTAL: $213.97 = TOTAAL: € 156,17

Het heeft een totaal gewicht van : 1662 gram

Als eerste instantie wil ik de quadcopter maken, daarna komt de gimball etc aan de quad dit project heeft namelijk de tijd. (tot de winter weer begint :D)

Ik hoop dat dit voldoende informatie is.

Met vriendelijke groet,
Hogebrug