Eerste Offroad auto

Hey ik ben een beetje aan het rondneuzen in de offroad autos en ik dacht dat ik jullie expertise wel kan gebruiken...

wat ik wil/hoop te krijgen

Stevig
pretty cheap (zeg 250e max)
RTR is geen vereiste
4wd is preferable
"snel genoeg"

Ik zat zelf te denken aan een "backslash" (zie ultimatetraxxas.com) maar ik dacht ik check ff met jullie wat jullie nog weten...

Heb al wel een paar onroad autos dus ik ben geen totale noob maar ik heb ook geen jaren ervaring ofzo...

de backslash is een omgebouwde Traxxas Slash short course truck.
de Slash kost nieuw RTR 215 euro, en is zeker geen verkeerde keus, maar dan heb je hem nog neit omgebouwd naar buggy. ;) (vind zelf de Slash mooier als een buggy)

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

HEt is een erg stevige auto en leuk om mee te rijden...:D
Kan ook wel redelijk bashen.. en alle onderdelen snel en goedkoop leverbaar via conrad.

Laatst bewerkt door een moderator:
nouja ik vind de slash zelf echt SPUUG lelijk dus dan is een paar euro voor een buggy body die past wel goed uit te houden:P

Foei!

Ik sta hem af en toe te bekijken van hoe mooi ik hem vind. Smaken verschillen.

nouja ik vind de slash zelf echt SPUUG lelijk dus dan is een paar euro voor een buggy body die past wel goed uit te houden:P
Maak je geen vrienden mee!!!

Haha, geintje. Houd er wel rekening mee dat er waarschijnlijk meer bij komt kijken dan alleen even de body bestellen en erop zetten. Body steunen heb je zoiezo nodig.

En ik weet ook niet of dat wel staat hoor, een buggy die zo hoog op zijn wielen staat ;)
Kijk anders eens naar de bandit, rustler of stampede.

ik ben confident dat dat gedeelte me wel moet gaan lukken en ik heb filmpjes gezien van "de" backslash en andere clones en dat leek goed te gaan iig...

natuurlijk, in Turkije koop je ook een "genuine fake rolex" voor 5 euro. en die werken ook, ik heb ze in t echt gezien!!!

maar guess what... tis toch beduidend minder goed dan "the real thing".

as always: you get what you pay for

dat is inderdaad te verwachten alleen de slash krijgt een goede rep kwa stevigheid en rij plezier en ik heb niet ff 1000 euro liggen voor een e-hyper 9 ofzo...

maar als jij een constructieve solution hebt, ik sprak over dat ik het body er wel op gemount kan krijgen..

als het enkel over de kap gaat... die raas je toch kapot, hoe goed ie ook is ;)

ik dacht dat het over "namaak-traxxas"-ging

nee ik ga gewoon een slash nemen en wat trim veranderen misschien de suspension beetje verstevigen...

EDIT: tenzij er dus een goed alternatief is...

Back