Hoi Lieden,
vandaag eindelijk zover gekomen dat ik de 206 kon onderwerpen aan z'n eerste waterdichtheid en balans test. Ziehier de resultaten.
Het functionele deel van de 206, zonder de opbouw.
Beetje vreemd gezicht zo, die torenmechaniek.
Touchdown....weegt er leuk in met 13 kilo.
Wa's da nou? En ik maar denken dat'ie aan boegzijde te zwaar zou zijn...
Zwangere eend??? Als er geen bodem in m'n badje zat stond 'ie waarschijnlijk rechtop met z'n boeg naar de hemel. Beetje hele dure visdobber niet?
Even bij-schuimen...en bijna goed (ligt nog wat te hoog in het water, maar nog geen opbouw, dus 'ongeveer' goed).
Na weging van het gebruikte Isodur tot de conclusie gekomen dat de steven 200 gram te zwaar is, en dat terwijl ik maar 3300 gram van de 3700 gram geadviseerde loodstrips heb gemonteerd 8O 8O 8O . Ballastkiel maar weer modificeren. Gelukkig ligt dat ding onderin de WTC...inderdaad onder alle elektronica :roll: ....
Werkplaats maar weer :wink: .
Groeten,
Jos
vandaag eindelijk zover gekomen dat ik de 206 kon onderwerpen aan z'n eerste waterdichtheid en balans test. Ziehier de resultaten.

Het functionele deel van de 206, zonder de opbouw.

Beetje vreemd gezicht zo, die torenmechaniek.

Touchdown....weegt er leuk in met 13 kilo.

Wa's da nou? En ik maar denken dat'ie aan boegzijde te zwaar zou zijn...

Zwangere eend??? Als er geen bodem in m'n badje zat stond 'ie waarschijnlijk rechtop met z'n boeg naar de hemel. Beetje hele dure visdobber niet?

Even bij-schuimen...en bijna goed (ligt nog wat te hoog in het water, maar nog geen opbouw, dus 'ongeveer' goed).
Na weging van het gebruikte Isodur tot de conclusie gekomen dat de steven 200 gram te zwaar is, en dat terwijl ik maar 3300 gram van de 3700 gram geadviseerde loodstrips heb gemonteerd 8O 8O 8O . Ballastkiel maar weer modificeren. Gelukkig ligt dat ding onderin de WTC...inderdaad onder alle elektronica :roll: ....
Werkplaats maar weer :wink: .
Groeten,
Jos