Het is gewoon een kunst dat je kan beoefenen, je krijgt het wel onder de knie na verloop van tijd. zelf heb ik heb ik het nooit gedaan, maar het is vast niet dat het alleen profesionals lukt.:wink: je kan ook onder een normale tt-01(e) driftbandjes zetten en er prima mee driften, alleen zal de tt-01ED wel meer hopups of drift-afstellingen dan alleen de bandjes ga ik vanuit.
Ik heb nooit naar de verschillen gekeken maar 60 euro meer is wel een flinke smak geld. Je kan met elke tt01 driften,gewoon plastic driftbanden eronder en misschien, maar is zelfs niet nodig eigenlijk,je achterdiff locken. Meer heb je niet nodig in het begin. Zo doe ik het zelf ook en werkt perfect. (zonder gelocked diff) Wil je echt verder gaan in het driften dan kan je later altijd nog upgraden en beginnen finetunen maar ik gebruik mijn auto als gripper op tapijt en als ik zin heb om te driften...gewoon setje goedkope driftwielen eronder van carson (en ik wil niet stoefen maar krijg hem mooi door de bochtjes hoor )
In plaats van de TT-01 kijk ook een naar de TB-03 Voordelen van de TT-01 en toch een meer volwaardige auto. Kun je i.p.v. geld te besteden aan Lagers en Hopups er b.v. een andere kap voor kopen of het geld uitgeven aan een brushless setje. Of een volwaardige TT-01 + een losse kap
Zoek eerst eens een groep in de onroad waar je je op wilt focussen. Dan een lijstje maken welke je in die groep mooi vind en dan afwegen.
Denk nu niet dat je hiermee even in de straat kan rijden he... Wat wil je eigenlijk,wil je wedstrijden rijden of op parkings en asfalt enz wat scheuren... Het lijkt me wel zeker dat je kiest voor onroad. Je zei ook iets over driften maar dat kan natuurlijk niet met een formule 1 model. Zoek jezelf anders gewoon een 2dehands TT-01 chassis.kan je kijken of je het wat vind en vandaar verder zoeken.
Ah oke. Ik rij toch alleen maar achter mijn huis bij de schilp. Is een parkeerplek, met vaak best veel open plekken.
Vragen....vragen....vragen..... Kijk eens bij een uitgebreide online winkel zoals pkracing en je hebt keuze zat.
Beste zou zijn een 1/8 buggy als je meer voor het onroad/lichte middelmatige offroad gaat, en anders een 1/8 truggy. Zijn vaak duurzame autos en dus van alle markten thuis En een 1/8 buggy zet je zo een onroad/rally/shortcourse/truck body op. Ok edit niet echt aan budget gedacht maar een goede 2e hands is beter dan een slechte nieuwe!
Ik zit te twijfelen tussen de tamiya tb03 of de LRP S10 + Brushless upgrade Ik wil ook graag nog een beetje op onverharde grond (zand) Kunnen rijden. wat is de beter keus. Ik heb daarna denk ik mijn auto gevonden