eerste sleper bouwen

Hallo

aangezien de mindere maanden er aan komen wil ik graag een nieuw uitdaging gaan zoeken en de bouw van een sleper lijkt me zeer geschikt.

mijn ervaring is enigsinds niet slecht heb een hoop materiealen kennis en gereedschap is er enigsinds ok .

welke sleper zou men mij aanraden en waar kan ik de tekening vinden / krijgen .
helaas ben ik iets minder goed met computers dus zou het fijn zijn als er al een spantenplan ed op maat bij zit.

brand los zou ik zeggen:d

ps

als ik er aan begin komt hier ook mijn bouwverslag

Sleper.

Hoi Remus.
Ik kan je aanbevelen om de Happy Hunter te bouwen, een prachtige sleper. Heb zelf de tekening gekocht bij Dhr Nijenhuis, een zeer duidelijke tekening en een goede beschrijving er bij die hij zo naar je toe mailt, en je kan hem altijd om raad vragen, een goed adres!!.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Mvg Ger.

Der zijn tegenwoordig zoveel verschillende schepen in de modelbouwwereld.. Het ligt er zelf aan hoe hoog je de lat wilt leggen, ondanks je de Happy/Smit hunter veel ziet blijft het een mooie boot om te bouwen!

Maarja, dat geldt voor zoveelschepen die er in bouwpakket te vinden zijn...

hey bedankt voor je reactie ga er eens even mee aan de gang kijken of het wat is voor mij.

bouwpaketten genoeg maar dat is het juist daar heb ik geen eer aan te behalen vind zelf bouwen veel en veel mooier dan kan je ook echt trots zijn op het resultaat wat je overgens ook kan als je een bouwpaket gebouwd heb maar voor mij gevoel lcith het toch net anders haha

Back