Vandaag was het mooi weer dus dacht ik laat ik mijn kyosho fazer maar weer eens te voorschijn halen. Mijn laatste rit was in September en was dus flink oefenen want in augustus had ik hem aangeschaft. De gas throttle bleef toen continue hangen omdat het veertje die in het scharniertje zit die de gas van de rem onderscheid lam was. Toen was ik naar pk racing gegaan helemaal vanuit arnhem met de trein en had toen een paar nieuwe wielen, wielmoeren, gloeiplug, 2 servo's en een spectrum zender ontvangers systeem gehaald. Nadat ik dat veertje met het de nadere heb vervangen die bij de wielen zit. was het goed op elkaar afstellen geblazen. Toen heb ik eerst 1 nieuwe server erin geplaatst omdat de stuur servo het had begeven. Vlak daarna heb ik ook de gas/rem servo vervangen. nu had ik de carabateur extreem rijk gezet om hem vervolgen weer goed te kunnen afstellen. Het starten ging een beetje lastig maar dat is ook niet raar als er een half jaar lang het motortje half vol zit met afterrun olie. Hij reed ongeveer 75 Km/h en kan nog sneller gaan als ik nog beter kan afstellen. Ik vind dat het forum niet alleen is voor vragen en opmerkingen maar ook voor leuke discussies zoals deze! Als er iemand nog tips voor me heeft, graag.
Ik weer blij dat hij rijd!
met vriendelijke groet Snoek
Ik weer blij dat hij rijd!
met vriendelijke groet Snoek