Eerste vliegtuig, eflite apprentice!

Ik heb de keychain cam ook binnen, hopelijk vanavond of morgen filmpje vanaf de plane maken als er bijna geen wind staat :P

Goed gedaan!!
Wij hebben hier afgelopen middag ook heerlijk gevlogen.
Ik heb de nodige Lipo packs goed gebruikt met vluchtjes.
Rond enen was het hier windstil, maar na een paar uurtjes trok de wind toch weer aan.
Het landen met de Corsair op een asfalt weg viel me behoorlijk tegen.
Stond iets crosswind op de baan en moest dat opvangen met rudder.
Tja........dan komt er ineens wel erg veel tegelijk op me af tijdens het landen.
Wel alles heel gehouden, maar af en toe stuiterde het toestel de baan over.Ha ha ha ha.
Maar goed dat ik dit keer de hamster er niet in heb gezet, want anders was die kotsmisselijk geworden.
Op naar beter weer.
Vr Gr E

Goed gedaan!!
Wij hebben hier afgelopen middag ook heerlijk gevlogen.
Ik heb de nodige Lipo packs goed gebruikt met vluchtjes.
Rond enen was het hier windstil, maar na een paar uurtjes trok de wind toch weer aan.
Het landen met de Corsair op een asfalt weg viel me behoorlijk tegen.
Stond iets crosswind op de baan en moest dat opvangen met rudder.
Tja........dan komt er ineens wel erg veel tegelijk op me af tijdens het landen.
Wel alles heel gehouden, maar af en toe stuiterde het toestel de baan over.Ha ha ha ha.
Maar goed dat ik dit keer de hamster er niet in heb gezet, want anders was die kotsmisselijk geworden.
Op naar beter weer.
Vr Gr E

Het was inderdaad later in de middag harder aan het waaien.

Maarreee.... Stop je er echt een hamster in?!?!? Dat is zo zielig!

Ha ha ha ha ha.........zat je te stangen.
Nee hoor!! Stop absoluut geen hamster in of welk levend dier in mijn vliegtuig dan ook.
Ben al vanaf 1999 een volledig vegetarier.
Nooit geen vlees of vis meer voor mij totdat ik de kist inrol of de bakoven induik.
Heb respect voor elk dier dat een hart heeft en vind zelfs gasten die aan sportvissen doen bruten van de bovenste plank.

Wat het vliegen betreft gaat het erg lekker de laatste tijd.
Samen met een vliegmaatje is het altijd super gezellig en hebben we de grootste schik.
Vr Gr E

Dan vind je mij maar een beetje bruut, want heel soms vis ik wel eens. Hoort bij de natuur vindt ik, dieren eten ook andere levensvormen, dus waarom wij niet ;p

Maargoed,

Het vliegen gaat mij ook beter af, en durf ook steeds hoger. We zullen zien wat de tijd ons brengt. Nu maar pitten, lange dag gehad!

Zoohoo je bent er al lekker mee aan het gooien en smijten zo te zien, wordt er bijna misselijk van als ik er naar kijk :mrgreen:.
En als ik zo vrij mag zijn een kleine tip; probeer je filmpjes een beetje bij te knippen, genoeg vrije edit programmaatjes op het net te downloaden.

Gr.

Hans

Back