Eerste vlucht met de easystar

• Topicstarter Topicstarter Janhughes
  • Startdatum Startdatum
J

Janhughes

Guest
Gisteren mijn eerste vlucht met een vliegtuig gemaakt,wel vlieg ik al jaren heli.
Eerst net als bij de heli erg veel op de sim geoefend nou had ik het geluk dat de easystar in de xtr sim zit,en dat je de omgeving waar je vliegt zelf in de reflex sim kan zetten dus dat had ik dus gedaan.
Toen gisteren dus was het moment van de waarheid ,de eerste 2 starts gingen mis het zwaartepunt lag tever naar voren ,dus de accu wat verschoven.
Daarna gaan met die banaan wat een pracht kist zeg,hij reageerd prachtig en zweeft ook nog eens machtig en vind hem toch nog gewoon met de bouwdoos uitvoering erg snel vliegen bijna een f16 :D .
De landing ging na 1 kangeroo sprongetje ook perfect .
Na nog een pack leeggevlogen te hebben perfect geland.
Vandaag weer gevlogen en ging machtig mooi ,dus zonder ervaring of 1 les gewoon vliegen zo,n 150m hoog schat ik vandaag.
Dus voor iedere beginner koop die kist want na wat simmen moet het zeker lukken.
Nu wil ik mijn 2 megapixel sonycamera er nog in hangen die weegt ongeveer 140 gram maar dat zal hopelijk geen probleem zijn met een standaard uitvoering anders hoor ik het graag.
Mvg Jan.

hallo,

ik heb ook leren vliegen met de EZ zonder hulp en dit ging echt niet slecht.
na men eerste landing heb ik onmiddelijk mijn richtingsroer vergroot omdat dit veelteweinig uitslag gaf naar men mening.
en hup, weer de lucht in. zonder problemen,
bij men derde vlucht hing mijn digitale fototoestel ook nog eens aan men vliegtuig en dat is ongeveer 200 gram zonder batterijen, vrij moeilijk om tevliegen maar het ging ! dus geen probleem, enkel het zwaartepunt respecteren :) dus veel succes

groeten

Back