Kevin 3D 4 sep 2009 #1 hallo ik ben vandaag gaan vliegen voor het eerst de windt is een pret bederver maar het ging goed hier een paar fotos TIPS en reacties zijn welkom kevin Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
hallo ik ben vandaag gaan vliegen voor het eerst de windt is een pret bederver maar het ging goed hier een paar fotos TIPS en reacties zijn welkom kevin
plotterwelt 4 sep 2009 #2 twin star zei: en reacties zijn welkom Klik om te vergroten... Geen nieuwe draadjes starten als het om de zelfde vlieger gaat . Zo word het onoverzichtelijk . Mvg Johan
twin star zei: en reacties zijn welkom Klik om te vergroten... Geen nieuwe draadjes starten als het om de zelfde vlieger gaat . Zo word het onoverzichtelijk . Mvg Johan
Kevin 3D 4 sep 2009 #3 plotterwelt zei: Geen nieuwe draadjes starten als het om de zelfde vlieger gaat . Zo word het onoverzichtelijk . Mvg Johan Klik om te vergroten... oke sorry hoe moet ik dit weg halen ??
plotterwelt zei: Geen nieuwe draadjes starten als het om de zelfde vlieger gaat . Zo word het onoverzichtelijk . Mvg Johan Klik om te vergroten... oke sorry hoe moet ik dit weg halen ??
freeflyer 4 sep 2009 #4 Hoi Kevin, ziet er goed uit, mijn tip veel vliegen en plezier maken. groeten Philip
NVM 4 sep 2009 #5 Inderdaad, graag even verder in bestaande draad, ik zal dit topic verwijderen. (mooi kistje trouwens!) Robert
Inderdaad, graag even verder in bestaande draad, ik zal dit topic verwijderen. (mooi kistje trouwens!) Robert