N nayy 16 apr 2022 #1 Hallo, Beelden van mijn eerste vlucht gisteren... Video is een beetje lang, maar er zijn hoofdstukken die toelaten van er snel door te gaan... FX vliegt echt fantastisch, heb wel nog wat meer tijd nodig om hem volledig af te stellen en volledig gewoon te worden. Nayy
Hallo, Beelden van mijn eerste vlucht gisteren... Video is een beetje lang, maar er zijn hoofdstukken die toelaten van er snel door te gaan... FX vliegt echt fantastisch, heb wel nog wat meer tijd nodig om hem volledig af te stellen en volledig gewoon te worden. Nayy
Unusual RC 16 apr 2022 #2 Fantastisch in beeld gebracht met die drone! Komt een behoorlijk eind de lucht in, mooie beelden!
N nayy 19 apr 2022 #5 RJA zei: Leuk hoor! Mooi in beeld gebracht en hij draait mooi, gefeliciteerd! Klik om te vergroten... bedankt, maar er is nog veel afstelwerk aan... hij vliegt helemaal anders dan mijn vorige model... Het moet nog veel beter ;-). nayy
RJA zei: Leuk hoor! Mooi in beeld gebracht en hij draait mooi, gefeliciteerd! Klik om te vergroten... bedankt, maar er is nog veel afstelwerk aan... hij vliegt helemaal anders dan mijn vorige model... Het moet nog veel beter ;-). nayy