A
Azrael
Guest
Gewoon netjes landen dat breekt je prop vast niet. Die kan wel wat hebben. In lang gras komt je landing toch zacht aan. Landingsgestel gewoon weg laten dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
MaartenR zei:casper zei:als je landt en je propellor draait nog en je hebt geen landigsgestel knapt je propellor dan niet af?
Ja dat zou kunnen maar ik land in lang gras en dan knapt de prop toch niet zo snel???
En het landingsgestel is van metaal en kan daardoor zo een stuk piepschuim van de romp meenemen ben ik bang...
dat zou de prop niet doen...
mathijs zei:heej,
Vlieg jij ZONDER instructeur??
Of moest ik het ergens uit opmaken dat je al met een zwever heb gevloge??
suc7 verder
mzzl,
mathijs
Heb ergens (weet niet meer waar) eens iets daarover gelezen. Dat vond ik toen meevallen, rond de 5G max.Theo Coenen zei:Jammer genoeg heeft er bij mijn weten nog nooit iemand bij onze modellen de G-krachten gemeten.
Fc = (m * v^2) / r of m * w^2 * r (w = omega = hoeksnelheid in rad/sec). De factor 1/2 nodig bij berekening kinetische energie, vandaar de verwarring, I = traagheidsmoment = som(mi*ri^2), beiden niet van toepassing hier.Dirk zei:1/2M * V² * I / R