Eerste wedstrijd F3P-NK 2010/2011, 21 november Arnemuiden

Discussie in 'F3P' gestart door wvr, 15 nov 2010.

1. wvr

wvr

Lid geworden:
    12 mei 2003
    Nog minder als een week en dan staat de eerste wedstrijd van het indoor seizoen 2010/2011 weer voor de deur.

Op f3p.nl staat de huidige deelnemers lijst, controleer even of je in in de juiste klasse bent ingeschreven!!

Mochten er deelnemers ontbreken, of weet je nog mensen die alsnog willen meedoen, dan kan je je op de dag zelf ook nog inschrijven.

Op de agenda pagina kan je bij a.s. wedstrijd ook de 'update' nog downloaden, hierin staat nog wat last minute informatie. Deze update wordt straks nog rondgemailed.

Let ook nog even op de verkeerssituatie rond de afsluiting van de A58 bij de flake tunnel.

Tot zondag
    Job en Winfried

2. dutchspider9

dutchspider9

Lid geworden:
    2 jun 2008
    Oef, das wel heel ver weg. voor de mensen die gaan, veel succes!
    ik ga dit jaar wel een wedstrijd meedoen maar dan wel één die wat dichterbij huis is...

3. GP64

GP64

Lid geworden:
    6 mei 2004
    Vanaf dinsdagochtend 16 november zes uur kan er weer mondjesmaat verkeer door de Vlaketunnel. Het verkeer vanuit Vlissingen richting Bergen op Zoom kan vanaf dat moment gebruik maken van de vluchtstrook in tunnel.
    Lokaal verkeer vanuit de richting Bergen op Zoom blijft omgeleid. Rijkswaterstaat blijft dringend adviseren om zoveel mogelijk gebruik te maken van de N57 en N256/N59 richting Zuid-Holland en Brabant en vice versa. Vorige week vrijdag kwam een deel van het wegdek in de tunnel omhoog

Aldus Omroep Zeeland.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
  4. Sleurhutje

Sleurhutje Forum veteraan

Lid geworden:
    2 jun 2006
    Nee jôh, gewoon heen gaan. :yes: Afgelopen jaar zijn we met z'n tweeën zelfs de wedstrijden alleen maar wezen kijken (yep, zelfs door de dikke sneeuw naar Arnemuiden getuft). Dus hoe gek moet je zijn... :? :lol:

Oh nee, de laatste wedstrijd heb ik toen al wel meegevlogen als gevolg van een verspreking op het forum. :oops: :D

5. dutchspider9

dutchspider9

Lid geworden:
    2 jun 2008

Haha dat verspreken moet je dan maar blij mee zijn;)

En mijn model vliegt nog niet helemaal zoals ik wil en heb ook nog niet echt superveel kunnen trainen en de accu (2s240) is er nog niet..

En komen, tuurlijk wil ik wel, maar krijg jij mijn ouders zo gek dat ze dat eind in de auto gaan zitten?;)

edit: als je nou even ervoor zou zorgen dat de wedstrijd gewoon hier in de buurt gevlogen word:rolleyes:

6. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Als JIJ er nou voor zorgt in maart daar een zaal te hebben.. de 4e wedstrijd staat nog open.

7. fabianvzwol

fabianvzwol

Lid geworden:
    26 jun 2006
    hoeveel deelnemers zijn er eigenlijk in de C. Misschien ga ik gewoon meedoen, maar ik heb sinds de laatste indoorwedstrijd dat ik er was (dus voor zevenbergen) niet meer binnen gevlogen. Hooguit een keer of twee met de click in de achtertuin gevlogen.

Ofwel, ik zal meedoen voor "spek en bonen". Misschien morgen gewoon buiten het f3p programma oefenen :D

8. dutchspider9

dutchspider9

Lid geworden:
    2 jun 2008
    daar had ik voor 18december na gekeken, maar een zaal voor een hele dag huren. lastig hoor. maarja, mischien dat het in maart wel wil. zal eens op school kijken of die hal dan vrij is (als die dat is, die sporthal is erg groot!) maargoed, het is nog lang geen maart:rolleyes:

9. Sleurhutje

Lid geworden:
    2 jun 2006
    Hahaha, gewoon meedoen. Beetje competitie is niet verkeerd (zo geweldig ben ik dus ook nog niet :?).

10. Corné

Corné

Lid geworden:
    1 sep 2003
    helaas kan ik er niet bij zijn de eerste wedstrijd, en nu wordt de eerste wedstrijd voor mij dus januari.....Nu kan ik ook nog wel wat oefening gebruiken...

Maar ik zou iedereen willen zeggen: Meedoen !!!!!!

GRTZZ,

Corné

11. PH-ILS

PH-ILS Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2006
    Nee ik ga lekker :confused: :nooo: Ik sta nu al te shaken voor mijn allereerste F3P-C wedstrijd :thumbsup:

p.s. Is doping toegestaan? :rolling:

12. fabianvzwol

fabianvzwol

Lid geworden:
    26 jun 2006
    misschien kan Dr. Phil je uit de stress helpen :D

13. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Wat gaat de tijd snel zo vlak voor een wedstrijd... Ik heb 1 keer getraind, en ik moet nog een AM kist maken. :(

A prog wou niet met m'n clik tijdens training (45 graden omhoog met 4 punt rol) trage servo en te weinig uitslag. Nieuwe hevel erop gedaan maar nog niet mee gevlogen.

We zullen zien. (mss dat ik de zaal een keertje kan huren deze week.)

14. Sleurhutje

Lid geworden:
    2 jun 2006
    We gaan ons eerst even lekker vol laten lopen aan de bar. :celebrate: Hebben we in ieder geval een excuses waarom het zo opmerkelijk gaat. :D

Nah, we trainen gezamelijk (en Niels, Erik, Jasper) dus da's weinig houvast. :nooo: :( ;)

Yep, ik moet de pilonnen nog in orde maken. :oops: Worden een paar lange avonden/nachten. :sleepy: :morning:

15. RuuD79

RuuD79

Lid geworden:
    20 jan 2004
    Snelweg is naar verwachting vanaf morgen weer open voor beide richtingen (vluchtstrook).

16. PH-ILS

PH-ILS Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2006
    Laatst bewerkt: 17 nov 2010
  17. Sleurhutje

Lid geworden:
    2 jun 2006
  18. Niek

Niek PH-SAM Forum veteraan

Lid geworden:
    21 aug 2002
    Ik meld me eerst af voor AM. Leek nog nergens op vanavond.
    Eerst even goed op de C concentreren.

19. nando

nando Forum veteraan

Lid geworden:
    18 jun 2004
    Ik niet, ;)
    leek best wel ergens op met de afgerachde kist van mij. Nog niet zo goed als hij was bij de eerste training. Maar een rechte kist zal wel helpen.

En de nieuwe aileron hevel op de Clik werkt. :D 4 punt rol in 45 up is nu mogenlijk. Ben best tevreden over het programma zoals ik hem nu vlieg. Als ik dat op de wedstrijd net zo doe ben ik wel te vreden. (niet dat derk zich zorgen hoeft te maken hoor)

20. PH-ILS

PH-ILS Forum veteraan

Lid geworden:
    10 mei 2006
    Begint nu toch wel spannend te worden :D

Deel Deze Pagina