effe voorstellen

Ik ben Peter ben nieuw hier ik wil een vrachtwagen koop wil een Mack maken met 3 Assen en rookgenrator nou heb ik er een gezien voor een vliegtuig maken meer rook dan ik zag op filmpje met vrachtwagen kan ik hem in bouwen ik wil geen troep met vet

Heel eenvoudig onderaan de balk waar je je tekst invoer, zie je vakje upload bestand, hier opklikken en foto uploaden. en later op toevoegen klikken.

En middels het landschap icoontje
afbeelding_icon-gif.232213
kun je afbeeldingen toevoegen die al ergens op internet/site/webpagina staan.

Laatst bewerkt:
Oké Dank jullie voor de tips ben momenteel bezig met het renoveren van mijn kest drop ondertussen kijk nu wat ik wil gaan maken zo wie zo een Mack maar weet nog niet met 2 of 3 Assen achter

Hallo Peter, welkom op ons mooie forum, met veel waardevolle tips & truks. Wat de inbouw van een rookgenerator betreft, ben je bij veel clubs NIET welkom i.v.m. de aanwezige rookmelders, en onnodige brand alarmmeldingen. De 1e keer krijg je nog van de brandweer een waarschuwing, maar de 2e keer betaal je de voorrijkosten en dat is niet mis. (kanje zomaar een nieuwe truck van kopen). Dus een gewaarschuwd man tel voor.......:rolleyes:

• Like
Reactions: Cor
Back