M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja kan ook... Lijkt me ook geen probleem, zijn er dan nog veel meer andere merken die een 10.5 leveren??? Volgens mij zijn dit ze wel zo een beetje toch?
Joost.
errrrrr en dan maar hopen dat mensen net geen andere 10.5t motor hebben gekocht omdat er 10.5t motor vrij is opgegeven voor de zac. Waarom niet gewoon laten zoals het was?
maar jij neemt tog wel een Tekin he![]()
Ja meer dan je denkt
corally,
µQUOTE]
Coraaly heeft de sensorkabel in de endbell ingewerkt en dit mag volgens de lijst niet.
Groetjes
PQ
ja maar de Novak heeft de sensorkabel aan de motor vast zitten.
dat mag dus wel?
Voor mij word het de Tekin.
Kleurd mooi bijj mijn auto
Het meeste vermogen haal je uit de mannier van wikkelen van de draden en het anker. diameter en lengte.
Met de vertiming kun je spelen maar tegenwoordig kun je dat ook met je regelaar.
Eigenlijk moeten ze het bij de Nomac ook gaan doen zoals in Duitsland en Engeland. Gewoon de efra lijst volgen en koop je eigen motor maar. Zo gaat het in de Mod ook.
Lijkt mij leuker en zit je niet meer met het probleem dat je niet aan een motor kunt komen.
Ja meer dan je denkt
corally,
µQUOTE]
Coraaly heeft de sensorkabel in de endbell ingewerkt en dit mag volgens de lijst niet.
Groetjes
PQ
de Corally 10,5 heeft gewoon een losse sensor stekker verbinding
Pagina twee joost ;-)
Je hebt zeker je bakkie koffie nog niet op
Groet Robert
Gelukkig komt corally daarom ook uit met Senor motoren met gewoon zoals iedereen... een stekker.
Groet Robert
heeft de corally motor nu ook een std rotor zoals in de spec vereisten ?
Een Corally motor mag natuurlijk niet ontbreken op de lijst !