EFRA brushless motoren 10,5T

• Topicstarter Topicstarter mikky32
  • Startdatum Startdatum
Ah beter, de Orion staat er inmiddels weer gewoon tussen...

Best een ruime keuze nog! Denk dat we deze lijst ook maar voor de Pro10 op de MACH moeten gaan handhaven...

Joost.

errrrrr en dan maar hopen dat mensen net geen andere 10.5t motor hebben gekocht omdat er 10.5t motor vrij is opgegeven voor de zac. Waarom niet gewoon laten zoals het was?

Ja kan ook... Lijkt me ook geen probleem, zijn er dan nog veel meer andere merken die een 10.5 leveren??? Volgens mij zijn dit ze wel zo een beetje toch?

Joost.

Ja kan ook... Lijkt me ook geen probleem, zijn er dan nog veel meer andere merken die een 10.5 leveren??? Volgens mij zijn dit ze wel zo een beetje toch?

Joost.

Ja meer dan je denkt
Hacker motors,
Trinity,
Phanthom maar die gebruiken volgens mij trinity motors.
corally,
Die zijn er ook nog. er zijn nog een paar merken.

Worden er steets meer.

errrrrr en dan maar hopen dat mensen net geen andere 10.5t motor hebben gekocht omdat er 10.5t motor vrij is opgegeven voor de zac. Waarom niet gewoon laten zoals het was?

maar jij neemt tog wel een Tekin he ;)

Corally heeft de sensorkabel in de endbell ingewerkt en dit mag volgens de lijst niet.

Groetjes
PQ

Laatst bewerkt:
Yep, dat zijn er idd nog wel een paar... Okee, voor de MACH pro10 houden we het merkvrij dan ;)

Joost.

maar jij neemt tog wel een Tekin he ;)

lol ik pak de snelste die er te koop is!

Nah volgens mij is er niet echt veel verschil en ligt het meer aan de verplaatsing. Elke motor heeft net weer een andere verplaatsing nodig om in zijn effective (snelste) range te komen. Dit is niet mijn ervaring maar van lezen op andere forums. Dus sommige motoren zullen wat beter op de ene circuit zijn dan andere motoren en vice versa.

Ik had eigenlijk een andere motor in gedachte dan degene die op het lijstje staan ;-). Ik heb wat nare berichten gelezen over de nieuwe trinity pulse motoren. De Trinity duo schijnen (gelezen op amerikaanse forums) wel heel goed (snel) te zijn op de oval. Hoe dat verhoud tot on-road eigenschappen weet ik niet.

Laatst bewerkt:
Ja meer dan je denkt

corally,
µQUOTE]

Coraaly heeft de sensorkabel in de endbell ingewerkt en dit mag volgens de lijst niet.

Groetjes
PQ

ja maar de Novak heeft de sensorkabel aan de motor vast zitten.
dat mag dus wel?

Voor mij word het de Tekin.
Kleurd mooi bijj mijn auto ;)

Het meeste vermogen haal je uit de mannier van wikkelen van de draden en het anker. diameter en lengte.
Met de vertiming kun je spelen maar tegenwoordig kun je dat ook met je regelaar.

Eigenlijk moeten ze het bij de Nomac ook gaan doen zoals in Duitsland en Engeland. Gewoon de efra lijst volgen en koop je eigen motor maar. Zo gaat het in de Mod ook.
Lijkt mij leuker en zit je niet meer met het probleem dat je niet aan een motor kunt komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoezo zit je met het probleem dat je niet aan de motor kunt komen? Het is een hand-out motor, en dus "krijg" je deze van de nomac?

Groet Robert

Misschien een beetje simpele vraag: als ik in een Corally een 12,5 of 12.3 rotor stop; wat is dan het gevolg voor het vermogen; gaat het toerental dan omhoog en koppel omlaag?

groet,

Eric

Back