Efteling in Beeld :-( Drone Alarm !

jonguh jonguh die gast van de efteling maakt het wel erger dan het is...
quote uit telegraaf:

In een video op YouTube is te zien hoe een ’drone’ vervaarlijk dichtbij de dertig meter hoge achtbaan Python komt, nota bene terwijl een treintje vol passagiers naar boven klimt. De inzittenden kunnen het vliegende gevaarte bijna aanraken.

vol????? er zit 4 man in dat treintje....

een hoop trammelland om niks als je het filmpje goed bekijkt zijn dat volgens mij ook de enigste bezoekers die daar rondlopen alles bij elkaar misschien 100 man op het hele terrein.....

De Efteling gaf toennet op de radio aan dat iedereen welkom is om te komen vliegen, alleen wel in overleg met de Efteling.

jonguh jonguh die gast van de efteling maakt het wel erger dan het is...
quote uit telegraaf:

In een video op YouTube is te zien hoe een ’drone’ vervaarlijk dichtbij de dertig meter hoge achtbaan Python komt, nota bene terwijl een treintje vol passagiers naar boven klimt. De inzittenden kunnen het vliegende gevaarte bijna aanraken.

vol????? er zit 4 man in dat treintje....

een hoop trammelland om niks als je het filmpje goed bekijkt zijn dat volgens mij ook de enigste bezoekers die daar rondlopen alles bij elkaar misschien 100 man op het hele terrein.....

100 man te veel dus.
Je vliegt gewoon weg niet over mensen. PUNT.!

Beetje jammer dit. Vind t gewoon zo raar hoe sommige mensen risico's inschatten. Ben blij dat ik genoeg tijd hier heb doorgebracht en mijn quad vlieg met de instellingen "hij kan elk moment uit de lucht vallen en als dat gebeurd moet de schade minimaal zijn".
Zodra ik een filmpje zie van iemand die boven de snelweg vliegt val ik serieus van mijn stoel, ben er bang voor ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Shit , 77.000 vieuws...

Ik ga morgen effe boven bobbejaanland vliegen!

En dan zie ik dit commentaar bij die gast op zijn youtube
===
Roni G.

[URL="
uur geleden[/URL]

Mooi Filmpje , laat de zeikers maar zeiken anders hebben ze niks te doen!
Respect!!
===

Sorry hoor maar dan begrijp je het niet. Dit soort gasten voelt zich gesterkt terwijl jij echt beter moet weten. Door dit soort acties wordt onze hobby steeds lastiger uit te voeren.

Ik ben nieuw hier en met modelluchtvaart. Ik heb 2e hands een multicopter kunnen kopen. Maar voordat ik daar aan begon ben ik gaan lezen.
Iets wat omhoog gaat komt ook weer naar beneden (ruimtevaartuigen buiten beschouwing gelaten) goedschiks of kwaadschiks. Een beetje gezond verstand is dus wel geboden bij deze hobby.

Laten we er van uit gaan deze kerel de uitzondering is op alle mensen die wel eerst nadenken en nog veel plezier willen beleven aan een mooie hobby.

Helaas maken ze vaak de wetten voor de uitzonderingen.

Maar wat die daan had veel beter de efteling een mailtje kunnen sturen of die een keer een filmpje mocht maken voor openings tijd. Maar ja ik geef toe het ziet er wel mooi uit

Burp , vind gewoon dat ieder zen ding mag en kan doen.
Daar hebben wij niks mee te maken...hij vliegt ook op eigen risico.
Dat er vroeg of laat ongelukken zullen gebeuren dat is ondertussen wel duidelijk, dat kan je met slecht commentaar niet voorkomen..
Vind het gewoon zielig dat mensen hun neus in andermans zaken steken en het afkraken.
Het is een mooi filmpje en er is niks gevaarlijks gebeurd.

Burp , vind gewoon dat ieder zen ding mag en kan doen.
Daar hebben wij niks mee te maken...hij vliegt ook op eigen risico.
Dat er vroeg of laat ongelukken zullen gebeuren dat is ondertussen wel duidelijk, dat kan je met slecht commentaar niet voorkomen..
Vind het gewoon zielig dat mensen hun neus in andermans zaken steken.

Totdat jou vrouw/kind/oom/tante/neef/nicht zo'n ding op zijn/haar kop krijgt en op slag dood is , dan piep je wel anders , dan zijn het wel jouw zaken .

Back