Eigen bericht in Nieuwe Berichten en Abonnementen

Ad Bakker

In Memoriam
Ik zie de laatste tijd dat net door mij verzonden berichten verschijnen in "Nieuwe Berichten" en in "Nieuwe discussies met abonnement" via "Gebruiksinstellingen".
Zijn er foruminstellingen gewijzigd? Of heb ik iets per ongeluk zelf anders ingesteld?
Ik vind het geen ramp, maar voor mij hoeft het niet. M'n korte termijn geheugen is nog niet zo slecht dat ik niet meer weet wat ik zelf net ingetypt heb.........

Groet,

Ad

Ik vind het wel handig Ad, moet regelmatig eigen berichten terugzoeken omdat ik tussen meerdere berichten aan het copy/pasten ben. En ach, 't is maar één regel extra.

Wat mee nu weer opvalt is dat links naar disussies (en internet pagina's) niet meer vervangen worden door titel van de discussie cq. title attribuut van de betreffende page.

André, waarom heb jij jouw leeftijd niet bij je profiel staan? Ik vind dat zeeeeeer verdacht :mrgreen:

Ik vind het wel handig Ad

Natuurlijk Ron, iedereen heeft zo z'n voorkeuren. Maar het viel me op, en nu krijg ik de indruk dat het niet altijd is. Systeem heb ik er alleen nog niet in kunnen vinden. Wel vreemd, maar wakker zal ik er niet van liggen.

Ik zou het kunnen gaan uitzoeken, maar kom niet meer in aanmerking voor "jonge onderzoeker", dus laat ik het maar zitten.

Groet,

Ad

Ik zou het kunnen gaan uitzoeken, maar kom niet meer in aanmerking voor "jonge onderzoeker", dus laat ik het maar zitten.

Ad, die kleine jongen blijkt en blijft toch in ons zitten....
Dus altijd jong :D

Hans

(als een kind zo blij met zijn nieuwe RC-zeilbootje, M-klasse)

[mod]Naast de sneeuw ook maar hier even doorgegaan met wat vegen. Overigens heeft Adop voor zijn opmerking een waarschuwing gekregen[/mod]

ag00321_.gif

Back