Eigen zender op Walkera 22E board?

• Topicstarter Topicstarter IJsbrand
  • Startdatum Startdatum
I

IJsbrand

Guest
Hallo

Wil mijn 22e/hornet op mijn eigen zender gaan vliegen, omdat met die ouderen zender te weinig ingesteld kan worden om het echt lekker te laten vliegen.

Heb wel eens wat gelezen, dat het kristal wat in het board zit speciaal geslepen is voor walkera(64 in dit geval, en dat je als je een eigen kanaal 64 van MPX zou kopen het zou kunnen werken. Wie heeft hier ervaring mee?

Mvg IJsbrand

Probleem is dat ik zelf op 71 /79 vlieg :lol:
Kan misschien bij iemand op de club even de synth erbij halen. Maar dezen zaterdag niet op het veld. Dus zou ik nog een week meoten wachten. Dus als iemand anders het zou kunnen proberen :)

Gaat niet werken, vraag me niet hoe het in detail zit, maar ze werken bij walkera en met een puls die andersom is dat zoals wij hier in Europa hebben.

Als je je 22 op een eigen zender wil vliegen zal je bijvoorbeeld een picoplus board of een lose ontvanger met 2 regelaars en een gyro moeten gebruiken.

gr Remco

OK, was ik al bang voor. Maar kon wel met de Esky Cp op mijn eigen zender vliegen.
Bedankt voor de reactie!

IJsbrand

Dan hebben ze bij eksy inmiddels iets veranderd, want ik heb een oude Honeybee en die ontvanger deed het niet met mijn Robbe/Futaba FC18

Maar inderdaad nu je het zegt ik heb diverse mensen indoor met een Esky lama zien vliegen met eigen zender.

gr Remco

OK, de esky/carbooon ontvanger vlieg ik nu op een slowflyertje. Iemand anders het al geprobeert?
Vlieg zelf ook met MPX zender ,maar de fx18 van een vriend kon ook op deze ontvanger.

IJsbrand

Back