raf
Forum veteraan
Hallo
waar dit topic over gaat
er schijnen in Lelystad formulieren te zijn uitgedeeld waar mijn naam onder staat?????
Het zou in deze formulieren gaan om een duikboot weekeinde op hengelhoef dat zou door gaan op 7 en 8 oktober.
Deze formulieren zijn uitgedeeld aan mensen die geen pc en of internet hebben.
Laat mij hier over heel kort wezen
er komt geen duikboot weekeinde dit jaar (2006)en zeker niet volgend jaar(2007).
In 2008 zullen we federaal zien of vooral ik er terug goesting in heb om er eentje te organiseren.
Waar deze formulieren vandaan komen daar kom ik toch wel achter
er zijn mensen die mij een kopie zouden gaan doorsturen.
de officiële formulieren die we gebruiken zijn namelijk voorzien van een watermerk waaraan we de oorsprong altijd kunnen herkennen
dus nogmaals
ER KOMT GEEN DUIKBOOT WEEKEINDE DIT JAAR EN VOLGEND JAAR
GROETEN RAF
waar dit topic over gaat
er schijnen in Lelystad formulieren te zijn uitgedeeld waar mijn naam onder staat?????
Het zou in deze formulieren gaan om een duikboot weekeinde op hengelhoef dat zou door gaan op 7 en 8 oktober.
Deze formulieren zijn uitgedeeld aan mensen die geen pc en of internet hebben.
Laat mij hier over heel kort wezen
er komt geen duikboot weekeinde dit jaar (2006)en zeker niet volgend jaar(2007).
In 2008 zullen we federaal zien of vooral ik er terug goesting in heb om er eentje te organiseren.
Waar deze formulieren vandaan komen daar kom ik toch wel achter
er zijn mensen die mij een kopie zouden gaan doorsturen.
de officiële formulieren die we gebruiken zijn namelijk voorzien van een watermerk waaraan we de oorsprong altijd kunnen herkennen
dus nogmaals
ER KOMT GEEN DUIKBOOT WEEKEINDE DIT JAAR EN VOLGEND JAAR
GROETEN RAF