eigenaardig phenomeen

Status
Niet open voor verdere reacties.

raf

Forum veteraan
Hallo

waar dit topic over gaat

er schijnen in Lelystad formulieren te zijn uitgedeeld waar mijn naam onder staat?????

Het zou in deze formulieren gaan om een duikboot weekeinde op hengelhoef dat zou door gaan op 7 en 8 oktober.

Deze formulieren zijn uitgedeeld aan mensen die geen pc en of internet hebben.

Laat mij hier over heel kort wezen
er komt geen duikboot weekeinde dit jaar (2006)en zeker niet volgend jaar(2007).
In 2008 zullen we federaal zien of vooral ik er terug goesting in heb om er eentje te organiseren.

Waar deze formulieren vandaan komen daar kom ik toch wel achter
er zijn mensen die mij een kopie zouden gaan doorsturen.
de officiële formulieren die we gebruiken zijn namelijk voorzien van een watermerk waaraan we de oorsprong altijd kunnen herkennen

dus nogmaals
ER KOMT GEEN DUIKBOOT WEEKEINDE DIT JAAR EN VOLGEND JAAR

GROETEN RAF

Raf,

Ik heb in ieder geval geen formulieren voor hengelhoef gezien.
Zou wel raar zijn...

Groeten,
Ronald van Aalst

Ps, @joop: goesting = trek, zin

Hallo

De reden dat het niet doorgaat doet niets terzaken
daar is reeds genoeg over gemailt en gepost

Laat het ons maar gewoon houden dat Ik het niet wil

een andere reden is dat het niet tot sommige van jullie doordringt dat hier niets zonder verzekeringen kan
Wij moeten voor maart onze jaar kalender aan onze verzekering door sturen zodat ze de premie kunnen bepalen
anders zijn onze wedstrijden niet verzekerd en worden kosten door een ongeval op het bestuur verhaalt.
dus zomaar een treffen in lassen gaat niet
ook niet omdat het domein in de eerste maanden mee beslist welke dagen we mogen /kunnen komen varen

belgië zit toch iets ingewikkelder in elkaar hoor

groeten raf

Hoi Raf,
mij is zaterdag in Keulen ook gevraagd naar dat treffen in België.
Dus er circuleerde wel iets over.
Maar heb er zondag niet aan gedacht het je te vragen wat dat was.

Hein

@Raf

ik heb bij de Subsail geen formulier gezien of iemand gesproken die het zelfs maar heeft gehad over een mogelijk evenement in Hengelhoef. Ook achteraf niets daarover gehoord, dus ik vind het maar een vreemd verhaal.

Jos

hallo

???????????? bekijk dan de posting van hein hier boven eens Jos.
en de bron van wie ik het heb is ook wel betrouwbaar daar ik die reeds jaren ken
dus er was toch wel iets wat jou mischien ontgaan is op de subsail .
maar ik wacnt op een copie van het papier
dan pas ben ik zeker waar het over gaat

Ik weet dat hier wel een draadje rondzwerft over een waarschijnlijke meeting in Belgie. Alleen niet in Hengelhoef. De lokatie was nog niet bekend en het was alleen een vraag of er interesse was. Misschien dat iemand dit heeft aangezien als Raf z'n Hengelhoef meeting.

Danny

PS: Ook geen papiertje gezien op Subsail

Hoi Raf,

Ik heb veel voorbij zien en horen komen in Lelystad, maar geen brief / bericht / gerucht / roddel of wat dan ook over een weekend in Hengelhoef. Misschien inderdaad een misverstand met wat Danny al aanhaalt over een mogelijke vaardag bij ik meen Antwerpen (??). Of het blijkt nu toch te spoken bij ons in Lelystad ... :roll: :|

Hallo meneer konings

u schijnt het probleem te onder kennen

dit is niet om mee te lachen dit is een serieus probleem

ik zie u reeds 200 km of meer rijden om dan voor een gesloten poort te staan
wat een gezicht zou u daar staan te trekken denkt u zelf?????

en nee ik heb het niet in Keulen horen donderen
ik was tenminste nog in Keulen
en met meer dan een duikboot

ik zou eerst wat meer mijn antwoorden afwegen want met drie berichtjes op 3 maanden bent u ook niet zo een type dat veel kan betekenen voor het forum maar dat is dus mijn visie

de flyer is op de post gedaan zowel in België als in Nederland hebben die postmannen /vrouwen tijd zat
en zal het toch een tijdje duren voor ik hem hier heb
maar als hij hier is dan zal ik het wel melden en ook de inhoud.

groeten Raf

RAF, ook ik was in Lelystad, en heb met behoorlijk wat mensen gesproken.
Geen folder gezien of iets gehoord wat op bovenstaande folder lijkt.
Ik ben erg benieuwd...

Overigens: de opmerking richting Paul Konings vind ik niet gepast hier.
Iemand (ver-)oordelen op grond van zijn aantal postings in een bepaalde tijd vind ik minder netjes.
Er zijn meer dan genoeg mensen die hier de meest slappe onzin posten, alleen maar om hun aantal postings op te krikken.

Paul maakte een geintje; "Hij heeft het in Keulen horen donderen" is een normaal Hollands spreekwoord, met als betekenis: "Hij heeft iets gehoord, maar weet er het fijne niet van". Heeft niets, maar dan ook absoluut niets met een duikboottreffen te maken.

hallo

roel ik heb je al een pb gedaan

en zoals ik zei dit is geen grapje
komt politie en zo bij kijken en aangifte formulieren in vullen en dies meer

grappig nee ik kan er niet mee lachen

groeten raf

Raf,
mij is het ook in Keulen gevraagd.
En ik heb het er niet horen donderen hoor.
Het was er prachtig weer beide dagen.
En er waren mooie modellen hoor en gezellig zoals altijd.
Niet reageren op zo'n bericht, hij is er niet geweest.
Dus weet ook niet hoe het weer er te plaatse was.
Het is heel lullig als je in Hengelhoef zou staan er er is niets te doen.

Hein

Beste RAF,

Inderdaad ben ik dit jaar niet in Keulen geweest, mijn werkzaamheden lieten het helaas niet toe.

Ja,dit is mijn vierde bericht onder eigen naam, onder mijn pseudoniem "pksubmar" heb ik hier al meerdere malen een bericht geplaatst en ook een Model-Faq over duikboten.

Toen ik nog in Rotterdam woonde zijn we regelmatig in Antwerpen geweest voor een duikbootmeeting, als ik me het goed herinner dan was dat in een grote betonbak vlakbij een jachthaven. Naar ik gehoord heb zijn de meeste duikbootbouwers overgestapt naar auto's.

groet,

Hallo Raf

Jij ,als Belg,moet toch weten wat de betekenis is "Hij heeft het in Keulen horen donderen" het gezegde komt uit Belgieé .

Toen de Duitsers en gealieerden bij IEPER tijdens de eerste-wereldoorlog met dikke berta's en andere kanonnen op elkaar begonnente schieten was dat zo hevig dat men het in Keulen hoorde donderen,van daar het gezegde.

Gr.Joop

hallo

sorry joop maar dat was voor mijn tijd
ik heb heel goede vrienden en werkmakkers die uit duitsland afkomstig zijn en daar wonen en werken

dit topic gaat over heel iets anders dan wat hystorische zaken

groeten raf

hallo

hier een copy van de flyer

Flyer.jpg

het is de oude flyer waar de datum en nog een paar andere zaken in veranderd zijn geworden
hij is gedownload van de site die we toen in 2004 gemaakt hadden voor het duibootweekeinde
de originele flyer is niet voorzien van de nodige merktekens en dus niet op ons papier gedrukt

ik vind het spijtig dat er mensen zijn die waarscheinlijk hier ergens lol aan beleven om deze uit te delen

groeten raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back