eigenaardig phenomeen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Raf

Zo'n flyer hebben ze in Lelystad beslist NIET rond gestrooid! Hier durf ik mijn handen voor in het vuur te steken al ben ik al een finger kwijt.

Hoe ben je er aan gekomen?heb je vijanden?

Gr Joop

Joop.O.H. zei:
Hallo Raf

Zo'n flyer hebben ze in Lelystad beslist NIET rond gestrooid! Hier durf ik mijn handen voor in het vuur te steken al ben ik al een finger kwijt.

Hoe ben je er aan gekomen?heb je vijanden?

Gr Joop
volkomen mee eens joop
als dit was rondgegaan was het op gevallen,of iemand wil zijn gelijk krijgen.
maar we kunnen beter niet meer reageren het word dan toch WELLES NIETES en dat is in niemand zijn belang of je moet het aantal berichten wat je plaatst belangrijk vinden

hallo

ik zou namen kunnen beginnen noemen maar wat schieten we daar mee op

laat me zeggen dat de meneer die deze flyer heeft gekregen geen internet heeft (had ik ook al gepsot dat alleen mensen die geen computer of internet hebben ze gekregen hebben)

dan is de flyer via via naar mij door gemailt ik wacht nog steeds op het origineele blad
en ik denk dat die mensen die reeds jaren mee draaien in het duiboot wereldje en wel heel hoge kwaliteit bouwen zich niet met zo een grap gaan bezig houden

wat het plaatsen van berichten betreft daar hecht ik helemaal geen belang aan zolang de moderatoren geen klachten hebben

en gelijk krijgen is helemaal niet belangrijk al is het wel spijtg dat er toch iemand aan de vijver zou staan

de flyer bestaat dat is reeds een zaak
hij is uitgedeelt in leystad daar is men zeker van
wat het dan te maken heft met welles nietes ????????????

groeten raf

Wat een &*^ streek!
Zou je op de website niet een aankondiging kunnen zetten, dat het niet waar is, en dat er geen bijeenkomst komt? Mooie foto's op de site, vooral de laatste pagina, met die torpedo's; ongelofelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back