eigenschappen van bigscale's

Discussie in 'Big Scale auto's' gestart door ferro, 18 aug 2008.

  1. holco

    holco

    Lid geworden:
    22 dec 2004
    Berichten:
    4.070
    Locatie:
    Capelle aan den IJssel
  2. ferro

    ferro

    Lid geworden:
    4 nov 2005
    Berichten:
    1.013
    Locatie:
    emst
    hehe , ja , ik voel de zere portomonee nog iets dus dan word je wat tammer :]
    ik zie jou ook niet verder rijden , was dat sleutelen ? zo klonk t wel :]
    en mn mcd is ietwat neuszwaar .
    mvg ferry
     
  3. holco

    holco

    Lid geworden:
    22 dec 2004
    Berichten:
    4.070
    Locatie:
    Capelle aan den IJssel
    Bougie kabel was al wat slecht, en tijdens touchdown losgeschoten, verder niks aan het handje;)

    Gr,

    Mario
     
  4. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Hallo mooi filmpje leuke lokatie maar ik hoor hem flink gieren, tandwielen een beetje strak misschien, verders helemaal top:p
     
  5. ferro

    ferro

    Lid geworden:
    4 nov 2005
    Berichten:
    1.013
    Locatie:
    emst
    eey roland
    dat is de aandrijflijn die zo giert , dat hoort zo en doen ze allemaal .
    de lijn loopt vanaf motoras , over 4 tandwielen , 1 haakse overbrenging naar 2 differentielen.
    durf er vanwege die differentielen ook niet echt mee te springen . de auto heeft zn zwaartepunt in het midden liggen en wil een beetje voorover hellen in midair . dus moet je flink gas houden om hem iets achterover te krijgen . maar bij het neerkomen krijgt de aandrijvlijn dus een flinke knauw .
    ik vind 4wd een geweldig concept , ik hoop dat het de norm gaat worden .
    mvg ferry
     
  6. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Hallo weet niet of je in je diffs olie heb en/of welke maar verander anders je midden diff, iets dikkere olie zodat je meer tractie op achterwielen krijgt. Blijft ie met springen misschien ook wat rechter of wel reageert ie met gas meer op de achterwielen. Je kunt ook wat experimenteren met shockers, misschien iets minder droop zodat ie niet zo met zijn kont hupt
     
  7. Corally

    Corally

    Lid geworden:
    16 jul 2005
    Berichten:
    1.084
    Locatie:
    Vlissingen
    Deze auto's hebben geen middendiff.
    Het overhellen naar voren kan ook deels opgelost worden door de voordemping harder te maken en gewoon wat met het gas te spelen.
    In het Hörmann diff zit ook zeker geen olie want dat vliegt er dan aan alle kanten weer uit, Er zit gewoon vet in(als het goed is)
     

Deel Deze Pagina