S simonbull 26 jun 2013 #1 naar maanden /jaaren over te droomen heb ik de stap gemaakt en een wren 80 jubilee gekocht nu moet ik mijn habu 32 met stumax en tamjets enz verkopen zodat ik een turbine toestel kan kopen
naar maanden /jaaren over te droomen heb ik de stap gemaakt en een wren 80 jubilee gekocht nu moet ik mijn habu 32 met stumax en tamjets enz verkopen zodat ik een turbine toestel kan kopen
E elcees 26 jun 2013 #2 Nou, dan zou ik de vraagprijs maar eens aanpassen anders gaat die wren een hoop stof verzamelen.
S simonbull 28 jun 2013 #3 elcees zei: Nou, dan zou ik de vraagprijs maar eens aanpassen anders gaat die wren een hoop stof verzamelen. Klik om te vergroten... nee want de habu heeft een hoop geld gekost 400 alleen aan de fan unit dus en ik heb een boomerang nano voor de wren
elcees zei: Nou, dan zou ik de vraagprijs maar eens aanpassen anders gaat die wren een hoop stof verzamelen. Klik om te vergroten... nee want de habu heeft een hoop geld gekost 400 alleen aan de fan unit dus en ik heb een boomerang nano voor de wren