Eindelijk gevonden: Airwolf fuselage voor de Logo 10

Wel, van het eerste moment dat ik zo'n Airwolf zag was ik direct verkocht en mijn doel was dan ook ooit met zo'n ding te vliegen (voor 3D koop ik later wel een andere heli ofzo). Nu, een Airwolf body vinden voor een Logo is niet zo evident, na navraag bij Mikado stuurde ze mij deze link: www.hf-modelltechnik.de en zoals de titel het al zegt, hebben ze hier een complete set (fuselage, landingsgestel, bewapening tot zelfs een bladhouder) te koop. En, als ik de prijs vergelijk met Airwolf fuselages voor andere heli's valt die nog zeer goed mee: €280 + €21,50 (verpakking & verzending binnen de EU)...

Dus m.a.w., van zodra ik kan vliegen plaats ik m'n bestelling :P

start.jpg

Sluit dit draadje aub snel,
ik wil het niet weten,
ik steek m'n kop in het zand,
ik ben al failliet,
waarom zou m'n logo10 zo'n kappie nodig hebben....
ga weg .............

Maar wat een leuke link, moet ik dan toch aan het sparen?

Bende zei:
Sluit dit draadje aub snel,
ik wil het niet weten,
ik steek m'n kop in het zand,
ik ben al failliet,
waarom zou m'n logo10 zo'n kappie nodig hebben....
ga weg .............

Maar wat een leuke link, moet ik dan toch aan het sparen?

lol

Kom kom, een projectje meer of minder zal het wel niet op aankomen zekers :D
Laat je effe gaan, bestel zo een setje en laat ons hier weten hoe het verloopt, dan weet ik waar ik aan begin van zodra ik kan vliegen :wink:

nou ik zou denk ik liever een a109 kap heben dan een airwolf want die worden al zo veel verkocht en het is niet eens echt schaal want er is nooit een echte airwolf geweest

Als je er een mooie bell 222 van maakt is ie wel schaal.....

Op die site staan ze er alleen voor de eco / heaven en de logo 10.... jammer....

Eh een denkfoutje hier, er is zekers wel een airwolf geweest, deze serie is opgenomen met modelheli's en ook nog een 1:1 versie ( een echte laat maar zeggen ).

En dan ook nog als je een fantasie helie bouwt en iemand bouwt hem na, al of niet de zelfde schaal, is dat geen schaal(model)bouw?

Tadango zei:
Als je er een mooie bell 222 van maakt is ie wel schaal.....

Op die site staan ze er alleen voor de eco / heaven en de logo 20.... jammer....

Euh, de Airwolf en de Bell 222 zijn toch exact dezelfde body's, dus gewoon een kwestie van in andere kleuren te spuiten (en zonder bewapening uiteraard :P) of vergis ik mij?

Cornholio zei:
Euh, de Airwolf en de Bell 222 zijn toch exact dezelfde body's, dus gewoon een kwestie van in andere kleuren te spuiten (en zonder bewapening uiteraard :P) of vergis ik mij?

Niet helemaal waar, de airwolf heeft nog van die turbo-straalaandrijving onder aan de zijkant van de romp.

Bende zei:
Cornholio zei:

Niet helemaal waar, de airwolf heeft nog van die turbo-straalaandrijving onder aan de zijkant van de romp.
juist en daarom zeg ik een echte airwolf heeft nooit bestaan
het zijn gewoon bell 222's geweest in andere kleuren gespoten
en met opplak guns en de modelen zijn gebruikt bij het maken van de shots waar de guns er uit moesten komen de rest is gedaan met cgi

Airwolf is een naam en geen typeaanduiding.
bel 222 is een type aanduiding.

Nog even en je gaat me nog vertellen dat enterprise ( uit startrek ) ook niet bestaat. :P

Toch wel grappig dat een ouwe overgespoten kist uit een serie van 20 jaar geleden nog zo'n discussie teweeg brengt ;) (En ja, ik was niet van de TV weg te slaan ja)

De Airwolf heeft dus echt bestaan ! Of die kanonnen nou echt of niet waren, de heli was er ! het woord schaal mag dus best worden gebruikt 8)

oke ik was ook niet bij de tv weg te slaan en me fafo deuntje is de airwolf theme
maar ik blijf er bij dat hij nooit echt heeft bestaan omdat hij in de serie ook turbo had en in het echt is het tot nu toe nog niet gerealisteerd

Laatst ergens gelezen dat de heli (voor het zicht) echt zo omgebouwd is. De basis is een Bell 222, maar de "vleugels" op de zijkant van de romp zijn wat gemodificeerd voor de air-intakes en ik meen bovenop is de romp ook iets verbreed. Op de neus is een stukje erop gezet en het ding is volgeschoten met klinknagels. die uitschuivende guns en raketwerpers kan ook nog wel op de achte zitten, maar schietne doen ze dan waarschijnlijk niet echt...(mischien ook wel)

Back