Beste Jacob, bedankt de felicitaties, het was voor mij persoonlijk echt een top jaar. Loon naar werken wat mij betreft.
Wij hebben dit jaar in een prima sfeer en in uitdagende omstandigheden een mooi NK gehad. Het was een top seizoen. Er waren weer deelnemers met hout en ik hoop dat wij de bodem kwa deelnemers gehad hebben.
Je begon goed in je post maar daarna werd het wat mij betreft wat ongepast en lomp. Dan kun je ook een lompe reactie verwachten. Het komt bij mij wat zuur en natrappend over. Misschien zit er oud zeer. Ik kan het natuurlijk ook verkeerd opvatten. Maar zo komt het bij mij over.
Het is onjuist wat je zegt. Vorig jaar, onder de oude organisatie, waren er ook 17 deelnemers op het NK. Geen enkele deelnemer vloog dat jaar alle wedstrijden. Dit jaar waren het zoals je schrijft 4, dat is toch een opwaartse trend ? Van de deelnemers die er dit jaar niet bij waren is bekend waarom ze er niet zijn. Je moet dan denken aan medische problemen, veranderde interesses of te druk met werk en/of privé.
Zoals aangeven in Dalfsen komt er een evaluatie van het seizoen. Om iedereen te bereiken zal dit per mail gaan.
Er zijn genoeg ideeën om zaken te verbeteren en om uit te proberen. Wanneer iedereen een positieve bijdrage levert kan F5J nog wel even mee. Verwacht ook niet dat tijden met 35 deelnemers herleven, maar je weet nooit.
De commissie sportzaken is bezig met een plan van aanpak m.b.t. de subcommissie Electro. Als dat stukje ook weer goed ingericht is zal het vast goed gaan komen in de komende jaren met onze mooie sport/hobby.