H
hezik
Guest
Dat rudder zeg.. wat onwijs lelijk 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die gewichtsbesparingen gaan soms wel erg ver
![]()
weet wel waar hij met bezig is.
Als je op een F3M wedstrijd komt zie je er ook maar enkele die een handschoen aantrekken om te starten.En dan zijn de motoren wel een stuk zwaarder.
Wat ik mij zou kunnen voorstellen, is dat dit een YS met ontsteking is. Dan zou het gevaar op terugslag al kleiner zijn, of mogelijk zelfs afwezig?
Hoe zit dat met die landing?Want hij sporong nog een keertje omhoog.
Of is het in deze klasse 0 of 10 zoals bij F3M.
Wat ik ook zag is dat hij het programma gevlogen had naar het publiek/jury draaide.Dit is bij F3M ook geen waar want dan heb je O vvor landing.Gedaan met het programma is wegdraaien van de jury.Is dit bij F3A dan anders?Want dat is toch ook FAI
Groeten
Dat startbaantje lijkt mij nogal kort? Zeker voor een verharde baan, waarop een toestel minder snel tot stilstand komt?
Hier een video van de Europese kampioen (CPLR) met een P-09 tijdens de vierde ronde.
http://airtoimedia.nl/web/upload/vdVechten/CPLR-2008.wmv
Is 2 km asfalt ook goed? Dan heb je zeker nog nooit op De Peel gevlogen....Ik heb nog nergens een "mega" betonpiste gezien, dat kost nog altijd heel veel geld.
Is 2 km asfalt ook goed? Dan heb je zeker nog nooit op De Peel gevlogen....