EK F2 in Servië

Voor zover ik weet vertegenwoordigt alleen Henk de Jong Nederland op dit EK LB. Volgens mij hebben we momenteel geen afvaardigingen voor de andere klassen en ook Bruno van Hoek gaat begreep ik niet. Ik weet daar niet de preciese reden van. Henk is graag vroeg ter plaatse om te acclimatiseren en te trainen, dus die zal al daar zijn. Volgens mij beginnen ze woensdag.

FOX35 zei:
Voor zover ik weet vertegenwoordigt alleen Henk de Jong Nederland op dit EK LB. Volgens mij hebben we momenteel geen afvaardigingen voor de andere klassen en ook Bruno van Hoek gaat begreep ik niet. Ik weet daar niet de preciese reden van. Henk is graag vroeg ter plaatse om te acclimatiseren en te trainen, dus die zal al daar zijn. Volgens mij beginnen ze woensdag.

Rob Metkemeijer zal er speed vliegen en we hebben een volledig combatteam. Echter het zou nog kunnen zijn dat de combatters niet gaan. Dit hangt af van de uitslag van een hartonderzoek dat ik heb gehad. Als de cardioloog het niet verantwoord vindt gaat het combatteam niet, helaas.

Als we gaan dan is het op donderdag aanstaande vanaf Leo Voss (Malden). Uitzwaaien kan vanaf 7:45

Loet

Niet uitzwaaien op Schiphol?
Je gaat toch niet vertellen dat jullie dat hele eind met de auto gaan?

Owen zei:
Niet uitzwaaien op Schiphol?
Je gaat toch niet vertellen dat jullie dat hele eind met de auto gaan?

Met de auto, we houden niet van vliegtuigen, we zien ze te vaak stukgaan.
Monique heeft haar fiets mee want die gaat na de EK nog 6 weken door alle bomkraters fietsen met haar vriend Ton. Fiets op het dak, 36 modellen plus alle kampeerspullen enz. in de auto.
Uitzwaaien dus toch bij Leo.

Loet

De echte bikkels dus...
Voordeel is wel dat zo'n 767 van de KLM geen streamer achter zich aan heeft hoor.

Loet Wakkerman zei:
FOX35 zei:

Rob Metkemeijer zal er speed vliegen en we hebben een volledig combatteam. Echter het zou nog kunnen zijn dat de combatters niet gaan. Dit hangt af van de uitslag van een hartonderzoek dat ik heb gehad. Als de cardioloog het niet verantwoord vindt gaat het combatteam niet, helaas.

Als we gaan dan is het op donderdag aanstaande vanaf Leo Voss (Malden). Uitzwaaien kan vanaf 7:45

Loet

Bij mijn weten vliegt Rob ook kunstvlucht, en wel met zijn nieuwe model (yatsenko).

Ik blijk weer niet goed geinformeerd te zijn. Ik hoop dat je gezond genoeg bent om te gaan Loet, het spelletje is leuk, maar geen hartaanval waard. Als jij en Monique kunnen gaan, en voor Rob en Henk natuurlijk ook: heel veel succes gewenst.
PP

Cool, altijd leuk om te zien wat doctoren tegenwoordig nog op weten te knappen.;) ;) ;) ;)

Veel succes!!!!

Ik heb twee dagen geleden Rob een SMS gestuurd met vragen over de F2B meeting, later deze week. Heb nog geen antwoord terug.
Geen idee of ze nog per E-mail bereikbaar zijn....

Voor wie het echt wil weten waarom ik thuisblijf, stuur me een PM, dan leg ik het even uit.
Ik ben al aan het sparen voor de WK volgend jaar en heb al 2 van de 3 benodigde selectie resultaten in de tas.
Mochten er meer dan 3 kandidaten zijn, dan vliegen we een selectiewedstrijd, vermoed ik. Kom maar op, zou ik zo zeggen.... :wink:

Bruno van Hoek zei:
Ik heb twee dagen geleden Rob een SMS gestuurd met vragen over de F2B meeting, later deze week. Heb nog geen antwoord terug.
Geen idee of ze nog per E-mail bereikbaar zijn....

Voor wie het echt wil weten waarom ik thuisblijf, stuur me een PM, dan leg ik het even uit.
Ik ben al aan het sparen voor de WK volgend jaar en heb al 2 van de 3 benodigde selectie resultaten in de tas.
Mochten er meer dan 3 kandidaten zijn, dan vliegen we een selectiewedstrijd, vermoed ik. Kom maar op, zou ik zo zeggen.... :wink:

Volgens mij kan je Rob beter bellen want de SMS werkt meestal niet.
Maar ze zijn vandaag met het vliegtuig vertrokken voor zo ver ik weet.

Martijn

Vandaag is de eerste ronde van Stunt in Belgrado. Zelf zal ik daar helaas niet bij zijn, dus Rob Metkemeijer zal de Nederlandse kleuren bij stunt moeten vertegenwoordigen. Ik heb nl. vorige week woensdag in de training mijn achillespees gescheurd en mijn model gecrasht en ben gister vervroegd thuisgekomen en meteen geopereerd. Ik zit dus met een poot in het gips thuis te balen, kan me net van bed naar de WC (en naar de computer) slepen dus verder bouwen aan de nieuwe kist moet ook nog even wachten. De Nederlandse combatploeg bestaat uit Loet en Monique Wakkerman en Leo Voss, terwijl Rob M ook Speed vliegt. Nederland wordt verder vertenwoordigd door Louis van den Hout in de stuntjury, en Rob Olijve in de Combatjury. Ik wens ze allemaal veel succes!

Goh, wat vervelend Henk (ik zou me wat sterker uit willen drukken, maar dat komt dan niet door de censuur), ik moet het dus houden bij 'potjandoosje', 'chips' en 'jakkiebah'!). Écht balen. Het zit je ook niet mee de laatste jaren. Is er een indicatie hoe snel je weer op de been kunt zijn? Loop je het risico dat je er blijvend last van zult houden? Welk model was het dat gecrasht is? Is er nog iets van te redden? Alvast heel veel, heel snelle en heel volledige beterschap gewenst!
PP

FOX35 zei:
Welk model was het dat gecrasht is? Is er nog iets van te redden?
Deze:
4006339653935336535jj2.jpg
4006161316134383635hv6.jpg

Ik was afgelopen week bij Henk en ik heb een vrijwel ongeschonden stabilo + hoogteroeren, besturingsonderdelen en twee complete onderstelpoten + bevestiging gezien. De rest waren snippers in de afvalbak.... Motor is ook nog OK. Ik zie hier mettertijd nog wel een replica uit ontstaan...
We moeten Henk maar vaak opzoeken, want hij kan voorlopig geen kant op....

Back