Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ Blitske. Het Franse team post steeds de uitslagen op facebook. Aangezien niet iedereen facebook fan is zal ik af en toe knippen en plakken als ik tijd heb.
Jeroen , ik ben zo een zonderling zonder facebook daarom erg bedankt voor het plaatsen van de uitslagen .
Op de website van het EK ook momenteel nog niks te zien .
Maar 1 update vandaag. Was onderweg vanaf terlet in onze nimbus4.
Prachtig vliegweer.
En morgen werken. Een evt update komt dan pas na middernacht. Wellicht kan iemand anders van facebook een update geven
16e ronde afgelast
Wat ik begrepen heb gaan er 10 man naar de fly-off dus geen Nederlanders in de fly-off.
Kristof wel als 9e van de 10.
Peter Aanen net buiten op plaats 12.
geweldige week gehad met Jaap, Peter en Robert-Jan, schor van het lachen wat hebben wij gelachen met zn allen! vliegtechnisch was het een week om snel te vergeten. over de officials wil ik alleen zeggen dat we in de 1e 2 ronden vliegen 3 re-flights hadden.... alleen in ons team! absoluut een slecht begin..als piloten hebben we daar alledrie last van gehad en in de rest vd week was het al niet veel beter wat die officials betreft. Persoonlijk drama voor mij was ellende met mijn zenders, mn oops momentje tijdens de all up en storing, voor het eerst in 7 jaar. afgevallen ronden door de vele reflights hielpen niet mee om nog wat plekken terug te kunnen vechten, het cancelen van de laatste ronde was de doodsteek voor een aantal piloten en de verlossing voor enkele . Organisator Miro is een geweldig aardige kerel die zich voor 110% heeft ingezet om ons allemaal een mooie week te geven, dikke vette pluim voor hem! Het veld was prachtig, evenals de omgeving. Nu lekker thuis, na 16 uur rijden, lekke band en al gehad. een desillusie en wat vrienden rijker alweer vooruitkijkend naar volgend jaar; WC in Hongarije.
Team bedankt voor een zeer gezellige week, Jaap was als team manager onmisbaar zoals altijd.