ELECTRIFIED no competition, just FUN!

Op 20 februari 2011 organiseert RC-Promotie in samenwerking met M-auto magazine en ModelAutoClub Vlijmen een off-road fundag voor 1:10 elektro auto's.

Dat betekent:

-Zelf rijden op een off-roadbaan in een manege!

-Duizenden euro's aan prijzen (in de vorm van recente testmodellen en andere mooie RC-producten) worden verloot onder de deelnemers!

-Meedoen aan de 'High Jump' competitie!

-Meestrijden voor de titel van mooiste body en meest getunede wagen en natuurlijk genieten van alle mooie wagens van de andere aanwezigen!

-Demonstraties van ervaren wedstrijdrijders!

-Advies en hulp van ervaren modelbouwers!

Voor meer informatie en inschrijving ga je naar RC-Promotie

www.rc-promotie.org

www.m-auto.nl

www.macvlijmen.nl

Laatst bewerkt:
Als ik niet op vakantie ben ga ik zeker komen!! Lijkt me een leuke dag wel een paar kachelsin die stal hè

En ik heb me al aangemeld!!
Waar staat trouwens een overzicht van de aanmeldingen???

Hoi Jaap, die komen op de website te staan, wordt aan gewerkt! Inschrijven voor het evenement hebben we trouwens niet verplicht, maar het is wel gemakkelijk als je gegevens en frequenties bij ons bekend zijn, dat versnelt het inschrijven op de dag van het evenement en natuurlijk is het leuk om te zien wie er allemaal van plan zijn om te komen!

Telt een ERBE als 1:10?

Hoi Leo, De E-Revo Brushless Edition is technisch gezien een 1:10 en dus toegestaan! Eigenlijk hadden we die moeten uitsluiten van deelname aangezien hij zo groot is als een 1:8, maarja de reglementen zijn er nu. Laten we dus wel duidelijk zijn, dat de E-revo 1:10 is toegestaan houdt niet in dat een 1:8 buggy/truggy/muggy/monstertruck opeens ook mee mag doen, voor de eigenaars van zo'n wagen zijn we van plan om in 2011 een buitenevenement te organiseren.

en de kleine revo?

Hoi Gertjan, de kleine E-revo is kleiner dan een 1:10 en dus toegestaan, wel even bedenken dat we op een zandbaan rijden, maar met een jouw E-revo moet dat geen probleem zijn. We denken echter dat een 1:18 of een rallywagen niet veel rijplezier zal geven op ons circuit.

www.rc-promotie.org

www.m-auto.nl

www.macvlijmen.nl

Laatst bewerkt:
Zijn er transponders te leen of wordt er helemaal zonder transponders gereden?

Geen competitie, gewoon fun, er wordt dus zonder transponders gereden. Vrij rijden dus op een mooie indoor off-roadbaan. Er zijn echter wel wedstrijden waar je aan kunt deelnemen zoals de 'high-jump' competitie en verkiezing voor mooiste body en meest getunede wagen. De rijders in de demoklasse zullen wel een echte (mini)wedstrijd rijden zodat alle deelnemers en bezoekers ook eens kunnen ruiken aan het wedstrijdgebeuren.

Als ik vrij ben dat weekend kom ik zeker langs!

Is het in dezelfde manege als waar de macvlijmen offroad wintercompetie word
gereden?

Lader is geen probleem, heb nu thuis 4 lipoladers staan, waarvan 1 er 4 tegelijk kan laden;) Dus kan je wel ff op mijn lader laden :p

zou ik ook mogen komen met mijn oldtimers want die gaan niet zo hard als de rest
kyosho optima mid marui galaxy tamiya dt2
lijkt me wel leuk

Ik ben er bij met m'n vrienden.
Ik neem ook een e-revo mee, blij dat die mee mag, dit event is precies wat ik leuk denk te vinden.

1 vriend heeft een Traxxas Summit, is dezelfde als de e-revo maar iets hoger.
Mag die ook komen? Is ook officieel een 1:10.

Ik neem een 65 Ah tractie batterij mee en een imax lader. Als je lipo's hebt kan je ze ff snel volknallen bij mij.

Back