ELECTRIFIED no competition, just FUN!

heb het antwoord al gelezen. Auto dan maar thuis laten. Wel jammer. Leek me mooi leermoment. Dan maar gewoon gezellig komen kijken.

Inderdaad, begintijd is bekend, vanaf 8.30u zal de manege open zijn, daarna wordt er begonnen met een woordje uitleg over het verloop van de dag en kan de baan uitgeprobeerd gaan worden! Mocht je later aankomen dan is dat geen ramp, gewoon bij de organisatie aanmelden en dan krijg je meer uitleg.

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat in mijn rollende RC collectie een elektrische offroader ontbreekt. Ik had mij voor de happening al wel vroeg aangemeld, maar had door werk/opleiding nog geen kans gezien om naar een leuke offroader te zoeken die geschikt is voor deze baan (ik heb wel een aantal 1/8 nitro buggies)

Ik wil hierbij dus vragen of er iemand nog eentje heeft staan. Ik weet het is kort dag, maar het is even niet anders. Ik hoor het graag!

ik heb me vandaag ook aangemeld :) alleen kan ik helaas mijn cougar niet uitproberen omdat mijn motor en esc nog niet binnen zijn :( Dus word lekker scheuren met me slash dan maar :D

Ook ik ben bezig om mijn slash klaar te maken. Hoef alleen nog maar oude lijmresten te verwijderen en mijn banden opnieuw te lijmen. 1:8 buggy-shocks zijn pas gemaakt. Heb er ook al zin in. Ik kom in elk geval samen met Hessel...de nieuwe slash 4x4 rijder:)

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat in mijn rollende RC collectie een elektrische offroader ontbreekt. Ik had mij voor de happening al wel vroeg aangemeld, maar had door werk/opleiding nog geen kans gezien om naar een leuke offroader te zoeken die geschikt is voor deze baan (ik heb wel een aantal 1/8 nitro buggies)

Ik wil hierbij dus vragen of er iemand nog eentje heeft staan. Ik weet het is kort dag, maar het is even niet anders. Ik hoor het graag!

Wil je er 1 lenen, of kopen of leasen??

Ik ben er klaar voor en heb er zin in! Lekker met de elektro offroads bezig zijn! De HPI RS4 MT is er klaar voor, de Ansmann X2 TE en de Mad Rat ook... Het lijkt me een leuke dag te worden met een ongedwongen sfeer....

GOODIEBAG!!!
Voor de eerste 100 deelnemers hebben we een goodiebag vol met leuks! De mensen die zich van tevoren hebben aangemeld/ingeschreven op de website krijgen daarbij voorrang op de mensen die zich de dag zelf pas aanmelden.

Inschrijven kan dus ook op de dag zelf, maar je kunt je vrijblijvend aanmelden op de website en dat maakt het voor de organisatie wel zo makkelijk!

www.rc-promotie.org

Back