gman: foto 12 is mijn 1/8ste nadat ik men firestorm kapot gesprongen had![]()
ah, iedereen verklaarde me al voor gek toen ik zei dat het wel een 1/8 leek

"nee heur, das gewoon en grote 1/10"

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wie weet wat voor merk auto s onder die kever body s zitten
en wat voor merk die kever body s zijn
lijkt mij ook wel leuk
Dat is echt een vet apparaat, deze dag heeft me wel overtuigd van de lol van een Buggy.
Dat is een losi 8ight-e als ik je sig&foto bekijk
Ik heb nog zitten kijken bij de fabrikant maar dat is een electro ombouw zeker want ik kan geen stock electro 8ight's vinden. (ik heb interesse)
heb net mijn buggy buiten de banden schoon gereden (paardestront). en trek meteen twee tand wielen kapot (weg gesmolten). dat was al gewaarschuwt door jeffrey dat het gesmeert moest worden. wat ik ook gedaan heb maar mocht niet baten gelukkig is het nu gebeurt en niet gisteren.
jep vrij belangrijk regelmatig na te kijken en als ze droog staan beetje vet op te doen
dan gaan ze lang mee, mijn zitten er al zeker een maand of 4 in
Niet om je af te zeiken hoor jeffrey, ik snap best dat je nog wilde rijden nadat je firestorm kapot wasMaar in dit topic werd er duidelijk gemaakt dat er niet met 1:8 gereden mocht worden, mede daarom ben ik niet gekomen.. Ik ken ook wel andere mensen die daardoor niet gekomen zijn. Dat vind ik wel een beetje jammer van de leiding..
Nee helaas, wat er nu op YouTube staat is wat ik heb.leuke filmpjes! heb je ook nog filmpjes van de vrij rijden demolition derby?![]()
Nee helaas, wat er nu op YouTube staat is wat ik heb.