ELECTRIFIED no competition, just FUN!

wie weet wat voor merk auto s onder die kever body s zitten
en wat voor merk die kever body s zijn

lijkt mij ook wel leuk

X6 met een body van kamtec

edit:
oei janus was me al lang voor.

trouwens: HOERA VOOR CHAMBRANT MET DE DRIEDUBBELE BACKFLIP !!!! Mijn held!

Laatst bewerkt:
Ik had het ook prima naar mijn zin, mijn dank aan M-Auto en Mac Vlijmen is groot.

Jammer dat het af en toe wel heel erg druk werd op de baan, op sommige momenten heb ik maar besloten niet te rijden omdat het al meer op een botsauto veld begon te lijken dan een racebaan.

Maar ik heb wel eindelijk mijn Hong Nor SCRT10 kunnen testen en ik ben erg happy ermee. Ook geen schade gereden, ik had alleen 1 band niet goed gelijmd dus die lijm ik opnieuw.

Ik heb ook veel rondgekeken bij andere sleutelplekken, om te zien of ik her en der nog iets tegen kwam dat ik nog niet kende. Ik was behoorlijk onder de indruk van de 1:10 buggies en de hoeveelheid impact ze kunnen slikken, gezien die sprongen en landingen de hele dag door.

Ondanks de kou heb ik een prima dag gehad, graag een volgende keer weer. En dan wil ik die Inferno VE winnen. :D

ik heb me ook zeker vermaakt met mijn gele E-revo :D

sorry aan degene die ik af en toe schepte, die kleine buggies zijn af en toe moeilijk te ontwijken als je zo groot bent ;)

Was voor mij ook eerste keer op een baan, erg goed vermaakt en lekker gereden zonder ook maar iets stuk te rijden!

gman: foto 12 is mijn 1/8ste nadat ik men firestorm kapot gesprongen had :)

Dat is echt een vet apparaat, deze dag heeft me wel overtuigd van de lol van een Buggy.
Dat is een losi 8ight-e als ik je sig&foto bekijk

Ik heb nog zitten kijken bij de fabrikant maar dat is een electro ombouw zeker want ik kan geen stock electro 8ight's vinden. (ik heb interesse ;) )

heb net mijn buggy buiten de banden schoon gereden (paardestront). en trek meteen twee tand wielen kapot (weg gesmolten). dat was al gewaarschuwt door jeffrey dat het gesmeert moest worden. wat ik ook gedaan heb maar mocht niet baten gelukkig is het nu gebeurt en niet gisteren.

heb net mijn buggy buiten de banden schoon gereden (paardestront). en trek meteen twee tand wielen kapot (weg gesmolten). dat was al gewaarschuwt door jeffrey dat het gesmeert moest worden. wat ik ook gedaan heb maar mocht niet baten gelukkig is het nu gebeurt en niet gisteren.

jep vrij belangrijk regelmatig na te kijken en als ze droog staan beetje vet op te doen
dan gaan ze lang mee, mijn zitten er al zeker een maand of 4 in

Ik ben nu bezig met de rest van mijn opnames. Jeffrey, ik maak een mooi filmpje waar je 3 backflips zeer duidelijk in beeld maakt ;)

Hier dan enkele filmpjes. Thank god hebben we recent een snellere internet verbinding gekregen, dan schiet het uploaden met die grotere files wat meer op.

Demo met 1:8 electro

Jeffrey z'n backflips ;)

't rechte stuk & de rijderstelling

Er komt zo ook nog een laatste filmpje aan met (volgensmij) de demo van de 1:10 wedstrijdrijders. Ze gingen op het rechte stuk soms wel snoeihard dus ik ben er bijna zeker van ..... :p

Voor 't complete overzicht zie mijn Youtube Kanaal :D

Edit: Hier het filmpje van de 1:10's :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet om je af te zeiken hoor jeffrey, ik snap best dat je nog wilde rijden nadat je firestorm kapot was;) Maar in dit topic werd er duidelijk gemaakt dat er niet met 1:8 gereden mocht worden, mede daarom ben ik niet gekomen.. Ik ken ook wel andere mensen die daardoor niet gekomen zijn. Dat vind ik wel een beetje jammer van de leiding..

Koenie,

Er is ook niet met 1:8 gereden, laten we daar heel duidelijk over zijn. De 1:8 heeft op de hele dag tien minuten gereden tijdens de demoheat van de wedstrijd rijders en nog een minuut of vijf tijdens de jumpcompetitie. Dat laatste omdat de eigenaar zijn truck tijdens zijn eerste sprong (een dubbele backflip) aan stukken reed en iedereen na zo'n mooie sprong benieuwd was of hij nog beter kon.

super filmpjes :)
super om meneigen backflips te zien en zeker het filmpje waar ik met men 1/8 rij is nice :p
jep heb nog niet eens een hele pil met men 1/8ste gereden.
spijtig dat met een 1/8ste bijna onmogelijk is om backflips te doen, anders hadde we nog wa meer show gegeven :p

Iedereen bedankt voor de leuke dag! Was zeker voor herhaling vatbaar (wel met een kacheltje erbij). M-Auto en Mac Vlijmen bedankt!
Mijn Hong Nor reed (vond ik) super. Wel wat diverse electro problemen gehad, zelfs een vast gesmolten traxxas connector door een slechte soldering die uiteindelijk ook loskwam. Bedankt dinges voor het vastsolderen van die losse voedings draad! De volgende keer mijn pitstraat uitbreiden met een soldeerbout en bankschroef.
Een paar ronden heb ik met 4 proline Sling Shot zandbanden gereden van mijn buurman, dat was net ijsrijden met spikes, wat een boel grip in het zand.
Tot de volgende keer?

Nee helaas, wat er nu op YouTube staat is wat ik heb.

te eerst bedankt lochii voor de mooi films

en ten tweede volgens mijn heb je in 70% van de film (wedstrijd demo) de verkeerde auto gevolgt de witten auto was van mij en ik ben niet echt de besten rijden (zeg maar slecht:() maar ik kan het wel aan mijn kits laten zien

en daar voor mijn grote dank:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back