Electro 3D aerobatics balsa kist(je) rond de 1-1.20 span.H

Te klein, en lijkt verdacht veel op de Hacker super zoom 4D. Ook wil ik liever een volle romp, anders had ik meteen voor de parkmaster gekozen als die een volle romp had en iets groter zou zijn.

Eigenlijk zou ik de titel van dit topic aan moetten kunnen passen en het woord balsa weglaten :P (Zou een mod dit eventueel kunnen doen als je dit leest :))

Igor

Er zijn volgens mij niet erg veel 3D vliegtuigen van foam (EPP/elapor/andere) met een span van 1,20M en ook nog eens een volle romp.

lijkt verdacht veel op de Hacker super zoom 4D.
Is een superzoom XXL niet iets?
Oke, wat groter dan de 1,2 die je aangeeft (maar hierbij zijn de vleugels weer afneembaar, prima te vervoeren)

Ik heb ermee gevlogen en ik denk dat het een van de makkelijkste 3d kistjes is.
Maar strakke acro moet je niet verwachten. Meskant gaat super traag, rolling harrier's ook eigenlijk alles wel.
Moet prima kunnen met een buget van 400 verwacht ik...

Je hebt iig iets aparts, kistje had altijd bekijks.

Die heb ik ook zien vliegen (vliegmaat had er een), Ze vliegen inderdaad echt grappig. Ik denk dat ik de balsakisten maar laat tot volgendjaar (wanneer ik meer ervaring heb, en er echt zeker van ben) Dan word het waarschijnlijk de acromaster of de parkmaster. Die zien er in iedergeval strakker uit als een epp kist.

Ik vind de parkmaster eigenlijk ook wel leuk, alleen die voldoet niet aan de volle romp en aan de span (met 98 cm :P) Maar als ik er maar fastsoenlijk mee kan vliegen...

Ik laat het jullie weten :)

Back