Electro Fly-in in Dongen

Ik zou graag een datum willen prikken voor een Electro Fly-in, ik zat te denken aan één van de zondagen in juni.
Zijn hier wel liefhebbers voor?
Ik heb in Vlissingen gezien dat je een mooie zondag in juni kan prikken, maar dan moet net het Nederlands elftal voetballen. Ik wil dit voorkomen en voor zover ik kan zien is er bijvoorbeeld de derde zondag in juni niets belangrijks gepland.
Wij hebben een prachtig veld met stomend water (maar wij krijgen geen vette handen) en een aggregaat waar 6 KW uit getrokken mag worden.
Bij ons zijn wel regeltjes, brevet en verzekering is verplicht.

Ik zal er zeker zijn Ben!!! Leuk dat een dergelijke meeting eens bij ons gehouden wordt.
Ik hoop dat de mensen uit Nijverdal ook langs komen. Kunnen we eindelijk eens iets terug doen voor hun gastvrijheid :wink: .

Voor meer info over onze club kun je ook eens een kijkje nemen op onze site: www.mvcsnoopey.nl

Groeten,

Jeroen

Leuk!!!

En ook al staan ze in de finale, dat boeit mij echt niet ;)

@Noah: Ik heb nog geen meeting meegemaakt waar men je brevet of verzekering zwart op wit wil zien.
Meestal gewoon je naam, adres en kanaalnummer invullen en verklaren dat je een brevet en verzekering hebt.
En dat doe ik dan ook.....

Hallo Ben,

Als de zondag niet op Vaderdag valt wil ik graag aanwezig zijn.
In dat week-end hebben wij altijd een familie week-end.

Janneman :zon:

Ik wil ook wel Ben!!!

Alleen is het dan VADERDAG!!!!!!

Maakt voor mij niet veel uit. Maar voor anderen misschien wel.

Groeten Han.

Ben, 4e zondag van juni werkte bij ons goed, behalve dan wat parkeren voor publiek betreft (tarwe & gerst). Vandaar dat we onze elektro fly-in in het vervolg op de laatste zondag van augustus houden.. Je zou ook eens kunnen informeren wat ze in Keldonk qua elektro fly-in gaan doen, deze is/was altijd op de 1e zondag in juni maar er zijn daar veldproblemen.

De derde zondag valt dus af, ik heb contact opgenomen met Walther van de Sticks en moet het antwoord nog even afwachten.
Dan word het waarschijnlijk de eerste of de vierde zondag in juni, dat van Vaderdag had ik over het hoofd gezien.

MMMMMMMMMMMM.

Op zo'n veld wil ik wel vliegen.
Net namelijk wat clubfoto's bekeken.
Ziet er heel goed uit Ben.

Groeten Han.

benvlieggraag zei:
Bij ons zijn wel regeltjes, brevet en verzekering is verplicht.

Verzekering is normaal (DMFV verzekert)
Maar wat heb je aan iemand met een brevet als hij niet kan vliegen.

Ik vlieg sinds 1983 alles wat een vleugel heeft van 0,5 m tot 3,38m span
zonder brevet
In Duitsland heeft niemand een brevet nodig.

Mvg Johan

Ik heb bericht gehad van Walther van modelvliegclub de Sticks, dat wij de eerste zondag van Juni kunnen gebruiken. Dus Ron als je dit leest kun je het vastzetten.
Ik heb het vandaag nog over het brevet gehad, er zijn een aantal mensen met brevet bij ons op de club die heel beroerd vliegen, ik heb ook mensen gezien bij andere clubs zonder brevet die goed kunnen vliegen, dus een brevet zegt niet alles.
Bij onze club is het verplicht, om ons in te dekken vragen we hierom. Dit gebeurt bij de meeste andere Fly-ins ook, je moet een formulier invullen dat je verzekerd ben en een brevet hebt. Er word nooit gevraagd om deze twee dingen ook daadwerkelijk te laten zien.

Volstaat een brevet van De Limburg Federeratie van RC Vliegers (FLRCV) ook?

benvlieggraag zei:
Ik heb bericht gehad van Walther van modelvliegclub de Sticks, dat wij de eerste zondag van Juni kunnen gebruiken. Dus Ron als je dit leest kun je het vastzetten ...
Heb je gegevens voor het overzicht? Naam contactpersoon (jij?), telefoonnummer, e-mail, site/route ...

Back