Electro Fly-in Winssen 2003

Discussie in 'Foto-Album' gestart door Dirk, 22 jun 2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    @ Ron,

    Misschien werkt een badge wel! 8) Je zorgt er in ieder geval voor dat het "gewone" publiek gescheiden blijft van de modelbouwers en vliegers. Misschien is een inschrijving handig?
     
  2. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    We zijn nu aan het denken aan een badge o.i.d.
     
  3. BoomDuiker

    BoomDuiker Guest

    Hoi,

    Misschien geen gek idee om ook PAF modellen uit te nodigen voor 2004?
    http://www.paf-flugmodelle.de/

    Deze gave fabrikant zit in Kerpen (Duitsland) en heeft veel e-modellen.

    Groeten,
    Rob
     
  4. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Peter Adolfs was er dit jaar. Hij vloog de demo met die snelle mit teuerster motorisierung F3B achtige kist. Hieronder staat hij met zijn P38 Lightning.

    [​IMG]
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Inmiddels hebben we ook wat problemen onderkend. Een aantal verbeteringen voor volgend jaar:
    * minder demo's, daar was ik te scheutig mee. Ze nemen veel tijd in beslag. Alleen speciale en opvallende demo's, bijvoorbeeld Bert v.d. Vecht met zijn 3D ballet en Peter Adolfs met zijn supersnelle kist. Dat kaliber.
    * Mannetje aan de poort om het lokale publiek buiten de pits te houden. Helaas helpt een bordje "vandaag alleen voor vliegers" niet :(
    * generator op andere plaats, Battmann was lichtelijk doof geworden ;)
    * generator op tijd met benzine bijvullen ;)
    * organisatie en helpers zullen duidelijk herkenbaar zijn, niet alleen de vliegcoƶrdinatoren krijgen een opvallend hesje/petje.

    Vonden jullie de 'commerciƫle' hoek te groot/klein. Meer of minder handelaren? Te veel dubbel?
     
  6. BoomDuiker

    BoomDuiker Guest

    Hoi,

    Oeps. Dat wist ik niet. Zag het niet terug in de foto's en ik was er helaas dit jaar niet bij :cry:
    Volgend jaar wil ik zeker komen kijken! Dit PAF juweeltje http://www.paf-flugmodelle.de/Katalogseiten/Funflyer/pretty.htm vlieg ik dan misschien al zelf.
    Maar het is ook gaaf om andere PAF modellen te zien (in 3D).

    In iedergeval "paracetamol" meenemen volgend jaar. Ik word echt beroerd van al die mooie modellen :wink:

    Rob
     
  7. BoomDuiker

    BoomDuiker Guest

    @Ron,

    Zelf ben ik er nooit bij geweest, maar ik kan me voorstellen dat volgend jaar het aantal bezoekers groter zal zijn. Niet onverstandig om nu al over sommige zaken na te denken.

    Rob
     
  8. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Het is je vergeven ;) Ik heb twee foto's door elkaar gehaald, Peter houdt een P38 Lightning in zijn hand, geen DH88.
     
  9. BoomDuiker

    BoomDuiker Guest

Deel Deze Pagina