Electro Meeting.

Hallo.

Nou het 3dCollege bigscale meeting op 13 april een groot sucses lijk te worden leek het me leuk om een electro meeting te organiseren voor ALLE electro VLEUGEL modellen.

wie stemt mee>?

Ik hoor het graag wat julie hier van vinden?

Of kom gewoon naar ons veld toe in mei! ;)

Goudse Modelvliegclub Index

Net als vorig jaar en daarvoor etc. weer een grote electro meeting. Daar kwam ook alles wat electro is. Ook een hoop mensen van ver, was erg druk die dag!

En mooiste is; iedereen die wil mag komen 8)

gr,
niels

Ik stem voor!Alleen wil ik vragen of het niet aan de grens kan???Of dichtbij de grens?

mvg,

Gor

En even vermelden wat de regels van de organiserende club is, voorzieningen, etc.
Als het ergens juli/augustus is ben ik wel van de partij.
Alleen er is 1 kist die een extreem geluid maakt, dus wil ik even weten wat de regels zijn.

GJ

Ik stem voor!Alleen wil ik vragen of het niet aan de grens kan???Of dichtbij de grens?

mvg,

Gor

Hey Gor, 29 juni 2008 te Schipperskerk (Born-Sittard) Voor jou met de fiets te doen............Het fietsveer te Grevenbicht is dan weer in de vaart dus hoef je niet via Maaseik te fietsen.................

Papa brengt mij wel...
Ik zou anders niet weten hoe ik een vluegel van 1.6M en een romp van 1.36m(+ nog zender,pb-accu,laders,gereedschap,...) met de fiets zou moeten meenemen:)

eeeehhhmmm zo?
PA080043.JPG

Op die foto is het nog de originele tas die op de kar zit. Hier zit in een 12 volt accu, een koffertje met lipo,s en laders, een zender, een Swift 2, een easystar, een Simple-Jak.
Op dit moment is die tas reeds vervangen door een houten kist. Nu gaat er mee een 12 volt auto accu, een zender koffer, een koffer met laadapperatuur, een koffer met lipo's, en dan nog 5 modellen, Zelfs de Telemaster gaat mee op de kar.

@ Gor, zoals mijn fietskar nu is past zelfs de Telemaster erop en die heeft een spanwijdte van ongeveer 180 cm en de romp is ook behoorlijk groot. Daarnaast passen dan nog de nodige modellen in de kist.

Back