Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De regelaars die ik ken gaan dan in programmeer mode. Ik zou het eerst opzoeken.Soms is het genoeg om de gasknuppel op volgas te zetten, dan de regelaar te activeren (accu eraan)
daarna naar gas-uit.
Ik ken geen enkele programeerkaart waarme je de eindpunten van je zender instelt bij de regelaar. Hoe zou die kaart dat ook moeten weten.
Allereerst je zender instellingen controleren. Gaat je servokanaal van het ene naar het ander maximum. Ik ken de dx6i niet, maar vaak heb je in het menu een stand waarop je de servokanalen kunt zien als je de knuppels beweegt.
Zoek in de handleiding van de regelaar op hoe je de eindpunten instelt. De bovengenoemde methode ben ik ook het meest tegengekomen, nl
Zonder prop vanwege de veiligheid
Zender aan
Gasknuppel op de zender op max
Esc met de accu verbinden. Deze gaat inderdaad in de programeermodus, maar de eerste instelling zijn vaak de eindpunten.
Na de eerste piepjes de gasknuppel op minimum. Na het volgende piepje de accu lostrekken.
In het vervolg altijd gasknuppel op minimum voordat je de esc met de accu verbindt.
De programeerkaart is wel handig voor alle andere instellingen
Wellicht zijn er nog instellingen/mixers actief op gas?Als ik gas geef gaat de motor pas draaien als ik halverwege ben van de volledige travel. Moet ik dat veranderen in de motor of in de zender (Dx6i)?
Op de YGE regelaars (en klonen) kan je met de Progcard2 en 3, met aangesloten ontvanger en zender, de start en volgas punten vastleggen.Ik ken geen enkele programeerkaart waarme je de eindpunten van je zender instelt bij de regelaar. Hoe zou die kaart dat ook moeten weten.
ja, maar hij hoort vanaf punt 1 tot 100% netjes mee te lopen.
nu heb je waarschijnlijk de travel aangepast tot het punt waar hij begint te draaien.
das niet de manier.
en je kan zo ook nooit zeker weten of de regelaar wel voluit kan draaien..
Hoe bewoog servo op gaskanaal?Ik kom er even niet meer uit. Dank voor de input maar ga kijken wat werkt/lukt.....