Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Elke bladverstelling geeft een vermogens-verschil!
Of het nou uit de verstelling van de hoofdroterbladen komt of uit de verstelling van de hekroterbladen.
Dan hebben we het nog niet over een gyro gehad.
Deze moet constant corrigeren.(op wind / stick-input / torckwisseling van hoofdroter etc etc.
Je moest eens weten wat een werk de ESC moet doen om het toerental zo gelijk mogelijk te houden.
Wisselende krachten slopen tandwielen en daarna de lagers.
Die e-moter gaat echt je frame platen slopen op deze manier.
Hoi Richard,Elke bladverstelling geeft een vermogens-verschil!
Of het nou uit de verstelling van de hoofdroterbladen komt of uit de verstelling van de hekroterbladen.
Dan hebben we het nog niet over een gyro gehad.
Deze moet constant corrigeren.(op wind / stick-input / torckwisseling van hoofdroter etc etc.
Je moest eens weten wat een werk de ESC moet doen om het toerental zo gelijk mogelijk te houden.
Wisselende krachten slopen tandwielen en daarna de lagers.
Die e-moter gaat echt je frame platen slopen op deze manier.
Mvg. Richard
Hoi George, waar bestel je de omlenk hevels? De balllinks heb ik allemaal al nieuwe voor liggen.Hallo Johannes,
Ik zie dat jij nog de oude omlenk hevels er op heb zitten, ik heb ze uit veiligheid overweging vervangen gelijk ook alle ball-links na dat in de lucht een staart rotor bladhouder brak, is het kunststof na meer dan 20 jaar nog wel te vertrouwen, ik heb de heli gelukkig zonder verdere schade aan de grond gekregen, ben voor die paar euro maar op nummer zeker gegaan.
Groeten George