Electro onroad

Ik zou graag een onroad auto bij willen kopen maar weet niet welke:confused:

Het liefste deze maar die is nitro :(
TRAXXAS Nitro 4-TEC 3.3

Heb al even zitten denken om hem om te bouwen maar dat is niet aan mij besteed.

Ik ben dus op zoek naar een lekkere snelle onroad auto waarmee ik op een parkeerplaats lekker knallen. Liefst iets brushless, lipo Ik hou helemaal niet van bouwen ook al hoort dat bij de hobby zoals iedereen zegt.

Ik dacht dat dit misschien iets was maar weet het niet kon op het forum wel iets vinden maar dat is alweer 2 jaar geleden oude auto??
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

tips zijn heel erg welkom en mischien heeft iemand thuis nog iets staan in ieder geval geen barrel:D

Groeten Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
een paar vragen die wel handig zullen zijn:
richtprijs natuurlijk
met of zonder elektronica
waar ga je rijden je had al wel vermeld parkeerplaatsen maar glad asfalt of stenen
en is het ook voor wedstrijden
mvg Sboe

Geen wedstrijden denk ik:) ik heb een spektrum dx3s
Verder met alles er op en er aan, zoek wel een parkeerplaats met asvalt het is wel fijn als ie tegen een stoodje kan er zit al snel een hobbeltje in het wegdek bij de sligro/makro/enz

Richt prijs heb ik niet echt ligt er aan wat ik er voor heb laten we zeggen onder de 400 maar veel minder mag natuurlijk ook weet nog niet of ik dat asvalt echt leuk ga vinden denk het wel hoor:D

heb even bij Tamiya zitten kijken ziet er mooi uit beter 2 of 4 wiel onroad???

Groeten Ronald

TB Evo is niet echt iets om mee te beginnen...

En als je bouwen niets vind houd het snel op:
-> Schade rijden = auto uit elkaar om onderdelen te vervangen
-> Parkeerplaats rijden = auto uit elkaar om hem te onderhouden (zand e.d. in de kogellagers is funest)

Je kan beter gaan kijken naar een TT01 Expert build oid,
maar sleutelen moet je toch :mrgreen:

wat versta je onder bouwen?
RTR kits zijn idd niet bouwen = je hebt geen losse onderdelen die je allemaal 1 voor 1 moet samenvijnzen tot 1 geheel.

Wat je wel altijd zal hebben is aanpassingswerken, tweaken en bij schade moet je sowieso eens "bouwen"

Maar als je denkt dat je iets zal vinden à la Tyco Rc wagens van 50 euro ofzo, forget it.

Ik zou graag een onroad auto bij willen kopen maar weet niet welke:confused:

Het liefste deze maar die is nitro :(
TRAXXAS Nitro 4-TEC 3.3

Heb al even zitten denken om hem om te bouwen maar dat is niet aan mij besteed.

Ik ben dus op zoek naar een lekkere snelle onroad auto waarmee ik op een parkeerplaats lekker knallen. Liefst iets brushless, lipo Ik hou helemaal niet van bouwen ook al hoort dat bij de hobby zoals iedereen zegt.

Ik dacht dat dit misschien iets was maar weet het niet kon op het forum wel iets vinden maar dat is alweer 2 jaar geleden oude auto??
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

tips zijn heel erg welkom en mischien heeft iemand thuis nog iets staan in ieder geval geen barrel:D

Groeten Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
wat versta je onder bouwen?
RTR kits zijn idd niet bouwen = je hebt geen losse onderdelen die je allemaal 1 voor 1 moet samenvijnzen tot 1 geheel.

Wat je wel altijd zal hebben is aanpassingswerken, tweaken en bij schade moet je sowieso eens "bouwen"

Maar als je denkt dat je iets zal vinden à la Tyco Rc wagens van 50 euro ofzo, forget it.

Mwah aan het imposante wagenpark in zijn signature te zien zal hij toch zeker wel wat ervaring hebben. Ik zou dan inderdaad voor een tt-01 gaan. Kan in principe niet heel veel aan kapot, en steekt lekker makkelijk in elkaar.

De HPI Sprint 2 is ook heel goed en is toch geen dure wedstrijd auto ofzo...
Dus dat is wel een mogelijkheid als je toch iets beters dan een TT-01 wilt.

Grts, edo...

Ik snap dat ik af en toe wat moet vervangen dat is ook geen probleem maar wil geen auto in 1000 stukjes die je zelf moet opbouwen. Gewoon uit de doos en rijden repareren en schoonmaken is geen probleem. Hoeft ook zeker niets te zijn voor 50 € maag best wat meer zijn hoor beetje traxxas kost ook 300 €

waarom is de TB Evo niets? vind hem er we aardig uit zien en met brushless set kan ik hem voor 320 € hebben te duur??

dan hebben we dus de:
tt-01 lijkt een hele goedkope wagen en niet zo snel??
De HPI Sprint 2

Hallo,

ik kreeg deze tip nog een stuk voordeliger de Thunder Tiger ervaring??

-tt-01 lijkt een hele goedkope wagen en niet zo snel??
-De HPI Sprint 2
-Thunder Tiger (Tomahawk VX) snel??

Ik heb even bij Tamiya zitten kijken, ziet er mooi uit, beter 2 of 4 wiel onroad?

2 Wiel onroad is zeer gaaf, ik zou dan zeker eens hier kijken (goede leverancier!):
Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more

Je bedoelt natuurlijk 4WD, sorry, ik ben taalpurist (zeldzaam op fora).

4 Wiel onroad? Ik zou gewoon een tweedehands HPI (Cup Racer!) of Tamiya TA05 of TRF kopen... supersnel. Wat vond je in de eerste plaats zo aantrekkelijk aan de Traxxas (behalve de goede onderdeelvoorziening)? De off-road wagens zijn gaaf en gebruikersvriendelijk maar als het om onroad gaat sla ik Traxxas altijd meteen over... onterecht?

Laatst bewerkt:
Het is deze geworden:

hpi-racing-rtr-sprint-2-flux.jpg

100422-011p.jpg

bedankt voor jullie tips

Ik denk het wel ;). Hij is tenslotte Brushless...
Goede aankoop!

En veel plezier natuurlijk :D.

Grts, edo...

Back